oleanna2005 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ønsker tips til hva jeg kan servere lørdag når jeg skal ha bursdagsselskap. Det er ikke rund-dag, og det kommer menn og kvinner 30-40 år. Jeg tenkte å ha noe "varmt" først,og så ei kake senere på kvelden.
Supermamm Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hvor mange er dere? Toro har noen kjemoegode kllinggryter, Bali eller Tikka Masala, lag et par sånne poser med ris og salat. Det er kjempegodt. Evt. et par lasagner med salat og hvitløksbrød!
Supermamm Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Da hadde jeg nok gått for gryte av noe slag, så får du laget alt samtidig. Ellers kan du jo gå for tapas eller taco som noen har nevnt over her. Men da blir det jo litt mer å forberede;)
Mom2Two Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Coq au vin er greit å lage til mange. Det er kylling og forskjellige grønnsaker man koker inn med rødvin. Kjempegodt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå