Gå til innhold

Mat på vennefest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker tips til hva jeg kan servere lørdag når jeg skal ha bursdagsselskap. Det er ikke rund-dag, og det kommer menn og kvinner 30-40 år.

Jeg tenkte å ha noe "varmt" først,og så ei kake senere på kvelden.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med gryterett?

Taco?

Tapas?

Skrevet

Hvor mange er dere? Toro har noen kjemoegode kllinggryter, Bali eller Tikka Masala, lag et par sånne poser med ris og salat. Det er kjempegodt. Evt. et par lasagner med salat og hvitløksbrød!

Skrevet

Vi blir 12 stykker.

Skrevet

Da hadde jeg nok gått for gryte av noe slag, så får du laget alt samtidig. Ellers kan du jo gå for tapas eller taco som noen har nevnt over her. Men da blir det jo litt mer å forberede;)

Skrevet

Coq au vin er greit å lage til mange. Det er kylling og forskjellige grønnsaker man koker inn med rødvin. Kjempegodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...