Nathalie'i'magen Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Noen andre som har IKM neste søndag som ønsker å slå følge de siste lange dagene?
mari8686 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 jeg har på tirsdag hvis syklusen er normal etter pille slutt. har første prøve periode nå, så håper ikke så veldig denne gangen. men begynner allerede å innbille meg at jeg er små kvalm. hehe.
sol-måne Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 hei jeg har IKM 29.03 søndag men pleier alltid og komme litt tidligere,har hatt mens den 2/3-09 snx
pocahontas31 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hei! IKM lørdag 28.03, men henger meg med..er ekstra spent denne gangen i og med at jeg har hatt min første pergo kur denne mnd... Er veldig usikker på når jeg egentlig hadde EL så det blir spennede å se!
Nathalie'i'magen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Klarer dere å vente helt til IKM dagen før dere tester? Jeg tviler på at jeg klarer det.. Frister meg å ta en test nå, men jeg vet jo at det er for tidlig
pocahontas31 Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Tviler på at jeg klarer det;) Hadde tenkt å klare å vente til 26.03, men...får se, kanskje 24.03 med en sånn cb digital, de er jo super sensitive. Egentlig dumt å gjøre det, best å vente til etter IKM, men svææææært vanskelig!!!
Nathalie'i'magen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2009 Tror kanskje jeg også må prøve rundt 25... Det står jo på pakken at den kan slå ut opp til 4 dager før IKM eller noe Er så spent, og tiden går så sent plutselig.. Masse lykke til! gleder meg til å høre hvordan det går
*babydrøm87* Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 hei jeg har ikm 29.03.09 gleder meg å gruer meg har gått på trippel pergo kur å har påvist eggløsning, hatt bra med samleie så det er godt planlagt! gikk på solvipect noen dager før eggløsning, måtte slutte da jeg ble dårlig av det! watch out girls hostesaft er ikke til å tulle med ;P i går så hadde jeg veldig mens murringer akkurat som mensen smerter i korsryggen, veldig trykk om dere skjønner?kan dt bety noe så tidlig? lykke vi sees her!gleder meg til update!
Gjest -lilly- Skrevet 20. mars 2009 #9 Skrevet 20. mars 2009 Hei jeg har IKM 31.03. Er jo sååå lenge til..... Har også masse symptomer, men jeg blir jo så gira så da kan det godt være at jeg innbiller meg de...hehe
Rafi Skrevet 20. mars 2009 #10 Skrevet 20. mars 2009 Jeg har også IKM 29 mars. Og det er jo så alt for lenge til men jeg har en følelse av at det ikke ble klaff denne mnd pga at min samboer har vært bortreist i den rette tia....men jeg håper jo selvsagt at det kan ha blitt noe Men likevel så er jeg ikke like utålmodig denne mnd. Og det er litt godt egentlig..... Men jeg håper dere andre får positve tester. Jeg blir nok ikke å teste noe på forhånd. Om TR ikke skulle dukke opp før den 29, så kan jeg evt ta en test. Men spørs om jeg blir like rolig neste pp
Lotte&Babyspiren Skrevet 22. mars 2009 #12 Skrevet 22. mars 2009 Jeg har IKM den 29.3.....har såååå lyst å ta en test. Kjenner murringer, og puppene går ikke an å ligge på engang...er veldig sensitiv for forandringer i kroppen...skal kjøpe en test på onsdag..
mammas skatter <3 Skrevet 22. mars 2009 #13 Skrevet 22. mars 2009 hei. har IKM ca lørdag 28/søndag 29. håper på en positiv test på 5 årsdagen vår. har hatt mye murringa/stikk i magen. hadde e ikke forje pp. kvalm og trøtt. men d e nå tidlig d da. kan nå hende d e bare bivirkninga av pergo og ovitrelle. tida går så treigt. og e e nå testoman....... men e lika ikke heilt sa billig testan. strekan kan nå dukke opp bak innpakkinga. hemm..
pocahontas31 Skrevet 22. mars 2009 #14 Skrevet 22. mars 2009 Hei! I dag var jeg på alternativ messe og fikk en indkator av en dame på at det har klaffet denne gangen:) Spent!!! Men har ikke testet ennå...
lille my``venter og venter`` Skrevet 22. mars 2009 #16 Skrevet 22. mars 2009 har også ikm 29.03.har hatt litt menslignende blødning og mensmurringer i 5 dager nå,håper at det er festeblødning:-)vet ikke om jeg klarer å vente med å teste,løper nok på apoteket i morgen,men det er vel for tidlig å teste:-( men man klarer jo ikke å vente!!!!!!!!!!! :-)
*babydrøm87* Skrevet 22. mars 2009 #17 Skrevet 22. mars 2009 noen som har noen symptomer ennå?jeg føler meg gravid men vet ikke om det er pergokuren som tuller eller om jeg bare innbiller.... ahhh slitsomt!
pocahontas31 Skrevet 23. mars 2009 #18 Skrevet 23. mars 2009 Jeg hadde min første pergo kur denne mnd og synes også det er svært vanskelig å tørre å stole på noen symptomer. Litt stikking nederst i magen og litt i brystene, men det kommer og går... Gleder meg bare til lørdag, sånn at man vet!
Rafi Skrevet 23. mars 2009 #19 Skrevet 23. mars 2009 Er kjempe spent fremover. Selv om jeg vet at det er liten sjanse denne pp, så kan jeg ikke unngå å ha et ørlite håp da. Har ømme bryster og brystvorter. Men ellers ingen symptomer. Lite eller ingen utflod. Men så vet jeg flere som aldri hadde noen symptomer før etter en måned. Ei venninne av meg sa hadde det ikke vært for den voksende magen så hadde jeg ikke trodd jeg var gravid. Så det er jo så forskjellig fra person til person. Derfor tror jeg ikke ikke man bør henge seg så opp i dette med symptomer. Men jeg skjønner jo at det er vanskelig. For jeg kjenner etter selv hele tiden hehe...
pocahontas31 Skrevet 25. mars 2009 #20 Skrevet 25. mars 2009 Er det virkelig bare onsdag i dag..... Denne uka går sakte!!!
pocahontas31 Skrevet 26. mars 2009 #21 Skrevet 26. mars 2009 Negativ cb digital i dag...nå gir jeg opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå