Gå til innhold

Huff! Han vil plutselig ikke ta flaske lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille gutt på 4 mnd. vil ikke lenger ta flaska! Dette gjorde han fint fra han var 1 mnd. og inntil nå nylig. Tuten går bare frem og tilbake i munnen, og han suger veldig lite. Har også prøvd flere forskjellige flasker etter at dette ble et problem. Av og til så bare flirer og ler han også :-) Ammer til vanlig, men har brukt og gitt han flaske i ny og ned, da jeg har vært ute en tur osv. Tror problemet oppstod da han begynte og suge mye på sine fingre/hender.

Noen gode råd trengs!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt!!

Skrevet

Det samme skjedde med snuppa her når ho var cirka 4 måneder. Jeg holdt på å klikke da jeg følte meg så låst til hjemme da. Vi løste det ved at jeg rett og slett dro avgårde en lørdag formiddag, og ikke kom hjem igjen før ho hadde tatt flaske. Ho skrek og bar seg en times tid når sulten kom, men tok flaska tilslutt...etter ca en time-halvannen. Etter dette fikk ho fast ei flaske hver dag, og vi var veldgi påpasselig med at dersom det var mulig så var det en annen en meg som gav ho den.

Vet ikke om det funker for dere, men det er jo kanskje verdt et forsøk!

Lykke til!!

Skrevet

Skjønner at det kan funke, men huff.. Da kan det bli mye skriking :-)

Skrevet

Helsesøster mente at han plutselig kunne ha blitt forvirret av alle sugeteknikkene. Av amming, smokke, flaske og suging av hendene. Måtte bare fortsette og prøve, og evt. prøve med kopp hvis det ikke går. Tviler litt på at kopp plutselig vil funke da, men...

Skrevet

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...