Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Skjønner ikke hvorfor de må gjøre det slik, har sakt ifra på en fin måte flere ganger om at det hadde vært fint om de kunne gjort det anderledes. Nå så blir barna våte hver eneste dag, og det de gjør i barnehagen til vår datter er å hive alle regnklær, dress, lue, votter, strømpebukse, fleecebukse, ullsokker og fleecegenser i samme pose. Og det som er litt av problemet er at regnklærne er full av sand og gjørme, så det setter seg flekker på klærne som ikke går helt bort. Og ikke rister de av sanden heller før de slenger alt i posen, så må riste av ALT sammen ute før jeg kan ta det med inn og vaske det. Og det er en liten vanndam i posen fordi de ikke lar vannet renne av før de legger det i posen. Jeg har spurt om de kan i det minste separere uteklær og de klærne som er under og ha det i hver sin pose, så slipper vi unødvendige flekker. De sier de skal gjøre det, men neida. Nå har jeg sakt ifra 3 ganger og nå har jeg gidd opp. Er det flere som opplever at barnehagen gjør dette? I den forje barnehagen vi hadde separerte de klærne og de skylte av ungene med hageslange så det ikke sku være så mye sand og gjørme i posene.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 de stedene jeg har jobbet har vi alltid hatt yttertøy i egen pose er jo naturlig når det er fullt av sand og gjørme syntes jeg. Skjønner ikke hvorfor barnehagen ikke kan gjøre det tar ikke akkurat lengre tid å legge det i to poser. Du kn jo spørre om det er fordidet da tar mange poser og blir for dyrt for dem. For da kan du jo alltids kjøpe en rull poser og legge i hylla til barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har allerede utstyrt hylla til jenta mi med plastposer, men alt havner i en pose uansett. HI
<3 mine søte små<3 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 I bgh der jeg jobber er det varmeskap, som vi tørker klærna til ungene:) ganske så greit
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 De har det i vår barnehage også, men de sier de ikke har kapasitet til å tørke klærne der. Det er helt greit at de sender de med oss hjem, vi har ordnet med ekstra regnsett ol. Men syns de kunne hatt klærne i hver sin pose. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå