Gå til innhold

Nervøs....


LeneL79

Anbefalte innlegg

Jeg havner plutselig i mars klubben nå. Skal ta keisersnitt imorgen... Fant ut at barnet lå i seteleie på mandag, og igår tok jeg ct av bkkenet for å se om det var stort nok.. Det var det ikke, og da ble løsningen keisersnitt. Da min far døde igår, valgte de å ta snittet allerede imorgen, 16 dager før termin (foreldrene mine bor 150 mil unna, og sykehuset var redd det skulle bli fødsel underveis). Føler meg absolutt ikke helt klar, er mitt første barn, så alt blir jo litt nytt og jeg trodde jeg hadde litt tid på meg ennå.. Men det blir godt å se det lile nurket da, håper jeg er mindre nervøs imorgen.

 

Lykke til alle sammen, håper dere får noen fine fødsler alle sammen, og at dere slipper gå over tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først kondolerer med din pappa. Tenk så rar verden vår er, i morgen skal du bli mamma =)

 

Masse lykke til i morgen. Håper at du skriver om fødselen her inne i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig vondt å lese at du mistet pappaen din midt oppe i det hele, kondolerer :(

Må jo være ekstra spenning og følelser rundt det å bli mamma i morgen nå da, dette går sikkert bra - håper du får en god opplevelse og så får dere ta vare på hverandre i tiden fremover.. I både glede og sorg..

 

Lykke lykke til;) Klem til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...