Gå til innhold

Synes dere 175 er veldig høyt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til å være jente? Har fått endel kommentarer på høyden min, mest positive.. men føler meg igrunnen ikke så veldig høy selv ... Var en annen sak da jeg var tenåring da, med venninner som stort sett var mye lavere enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde masse komplekser for høyden i yngre dager, men nå er jeg bare stolt av den og mine lange ben:)

Skrevet

175 er jo kjempeflott høyde spør du meg... Jeg er kun 160 høy selv og skulle gjerne vært 15 ekstra. Ingen vits i å ha komplekser verken man er høy eller lav. Begge deler har vel sine fordeler :)

Skrevet

Jeg vil si 1.75 er perfekt. Den ultimate høyden (-:

Skrevet

Nei, 1,75 er ikke veldig høyt. Nokså normalt.

Du måtte vært litt høyere før jeg ville kalt deg veldig høy. Men du er selvsagt ikke lav heller. Bare veldig vanlig.

Skrevet

Nei jeg er akkurat passe, er du høyere enn deg selv kanskje?

(Fritt oversatt etter Inger Hagerup)

Skrevet

Nei jeg er akkurat passe, er du høyere enn deg selv kanskje?

(Fritt oversatt etter Inger Hagerup)

Skrevet

Ikke i segselv, men når man er 175 og befinner seg i et rom hvor alle andre jenter er 160 føles det altfor høyt. Selv er jeg 180 høy og skulle gjerne vært 20 cm lavere slik at jeg kunne forsvinne litt i massen - samtidig opplever jeg det jo som en fordel å kunne plukke ned røykvarsleren fra taket uten å måtte hente stol først ;)

Skrevet

Jeg er 160 og skulle gjerne vært høyere... men er det ikke alltid sånn at man vil være det man ikke er?

Men 175.. tja. jeg syns 170 er kjempe fint, men kanskje 180 litt høyt? Syns det er veldig flott å være høy, men man må bære høyden sin. Se på f.eks. MetteMarit som blir veldig hengslete.

Tror også mange menn blir litt redd for høye kvinner da det er en del egenskaper forbundet med det å være høy. Selv om jeg er liten har jeg aldri datet lave menn, alle har vært mellom 183-190. Sikkert ikke bevisst, men...

Og jeg har det motsatt på fest.. var på fest her for et par uker siden hvor alle damene var minst 180 + grisehøye hæler... Da følte jeg meg bitteliten og usynelig i mengden.

Skrevet

Selv om MM hadde vært 160 ville hun gått krokbøyd:o)

Skrevet

Nei, jeg er selv 178 cm høy, men synes ikke det heller er veldig høyt.

Skrevet

ikke veldig høyt, ikke høy heller.

Selv er jeg 1.76, føler aldri jeg rager over andre mennesker?

Kjenner ei som er over 190, hun er høy, til jente å være, hehe:)

Ikke lett å finne sko heller når man som dame trenger 42-43..

Skrevet

neida helt perfekt (er selv 1,75).

At mannen er et par cm korterere og at jeg elsker å gå med høøøøøøye hæler blir av og til litt rart og da kan jeg føle meg enormt høy (litt sånn elefant følelse) når vi går arm i arm. Heldigvis er han veldig bred da så vi ler av det og når vi ikke går arm i arm så føler jeg meg super med drithøyehæler jeg :)

Skrevet

Synes ikke det er så veldig høyt, men ser jo det at i de fleste "selskapeligheter" jeg er i, så er jeg den høyeste dama.

Men så er familien til mannen miniputter også da... Den eneste i hans familie som er høyere enn meg (og ham) er hans far.

Og i min familie er det kun min mors fetter som er høyere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...