Gå til innhold

flere som har denne utroolig rare følelsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

,,, av at det kunne vært en tynn snor fra bak navelen og ned til underlivet? nesten så det kiler at noen drar i denne snora innimellom?

jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det ellers.. hadde helt glemt det, men nå husker jeg at jeg hadde den snodige fornemmelsen da jeg gikk gravid første gang også.. spesielt den følelsen av at noen dro meg i navelen innenifra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh endelig noen som klarte å sette ord på dette!!! Har prøvd å forklare det til veninner,men di bare ser rart på meg og ler!! ;D haha!!

Godt at det finnes EN til person iverden som føler den følelsen,hurra :)) Hihi!

Skrevet

Sånn har jeg det også, men det har jeg om jeg ikke er gravid også. Kiler hvis jeg tar fingen inn i navlen liksom.

Skrevet

hihi, moro å høre at det er flere. hender det føles som om noen strammer snora mellom navelen min og urinrøret, lissom?

sært! jeg lurer veldig på hva det kommer av, siden jeg nå har kjent det i to av svangerskapene mine! Prøvde å nevne det for jordmor sist, men hun bare flira (skal sies at damen aldri hadde vært gravid selv..)

Onna; kjenner du dette når du ikke er gravid?

jeg er ikke helt sikker på om det er den samme følelsen? for jeg kan kile i navelen når jeg ikke er gravid, men denne "snora" kjenner jeg ikke annet enn over i andre trimester og så videre..

Skrevet

Jeg også kjenner dette. Jeg har morkaken festet i nærheten av navlen, så trodde det var derfor. Men om så mange har det kan det kanskje være pga noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...