Gå til innhold

Yes! Fritzl fikk livstid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nesten synd han er så gammel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var det første jeg også tenkte....han kommer aldri til å kunne bøte for det han har gjort!!

Skrevet

Synd han ikke får flytte inn i sin egen koselige fangehule og bli der i 30 år eller noe sånt..

Skrevet

Ja det hadde vært passe staff. Bo der selv. Og bli tatt i ræva av en svær ekkel mann sånn ca 3000 ganger.

Skrevet

Nei, han har jo skapt hulen selv, og mener selv det er hjemmekoselig der. Folk som voldtarn i r@v@ opplevern nok i fengsel uansett. Og bank, masse bank. Selv blant tungt kriminelle er pedoer helt uakseptabelt. Spår at han tar livet sitt. Håper bare ikke han får særbehandling og isolasjon pga at han er et ettertraktet offer.

Skrevet

Han får lukket celle og skjerming. Desverre..

Skrevet

Syns ikke det er noe å rope hurra for... Mannen får bo på en psykiatrisk anstalt i forvaring der han garantert blir skjermet for de andre innsatte. Han får nok på på et koselig rom og får masse terapi, stakkars mannen er jo syyyyyyyyyyyyyyk......................................... Dette syns jeg ikke er straff i det hele tatt! Han kunne jo ikke hatt det bedre! Nei, for det han har gjort så fins det ikke streng nok straff!!! Kjenner at jeg blir skikkelig provosert!

Skrevet

Jeg synes godt han kunne sonet i sin egen kjeller.

Skrevet

Forøvrig så er "problemet" med såkalt livstid at om ein person får hjertestans og blir klinisk død, for så å bli gjenoppliva, så har han faktisk sona straffa si. Dette skjedde i USA, og det er vel ein av grunnane til at dei gjer fleire livstidsdommar på ein gong.

Skrevet

Nei, det er faktisk ikkje det. Forøvrig, om han får hjertestans, så håper eg dei aldri gjenopplivar han.

Skrevet

Det er vel sjeldent folk blir gjenopplivet i fengsel, om du tenker deg om. Ikke akkurat så tilgjengelig med hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...