Gå til innhold

Har vært på UL i dag, men litt usikker ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt var perfekt med den lille, det var utrolig fint å se! Han lå og vinket til oss :) terminen ble flyttet en dag bak, utrolig! Trodde det skulle bli mer..

Vi lå og så på den lille og mannen min sa (noe jeg også mente jeg så) at det så ut som en liten jente.. (så liksom omrisset av kjønnsleppene med en liten "dutt" i mitten.)

Å neida, sa jordmor, og tittet fra undersiden, så ut som en liten tiss.. Syntes det var litt rart, egentlig, for hos de andre guttene så jeg tydelig noe som pekte litt opp, denne pekte bitte litt rett frem.

Dumme meg greier ikke slå meg helt til ro med at det er gutt, "så" det liksom ikke helt klart.. Mange synes sikkert jeg er rar, men de andre gangene jeg har gått ut fra UL har jeg liksom sett ting helt klart, og vært enig.

Spiller egentlig ingen rolle i og for seg, men liker å planlegge og sånt jeg.. ;) (liten kontrollfrik, hm)

Hvordan så deres gutter/jenter ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

våres gutt så man tydelig att er en gutt ja:)

Der peka "tuten" rett opp:) ikke tvil der nei.. hehe

Skrevet

å nei, det er ikke bare meg.... jeg fikk vite at vi vneter gutt nummer 3, og syns i utganspunktet det er helt topp, men så er det akkuratt det samme som du har sett som jeg har sett da... altså på de to andre guttene så har jeg sett tydelig at det var en gutt, men denne gangen så klarte jeg bare ikke å se det.. så to litt sånn avlange" baller", som jordmor sa, også så vi en rund greie i midten... men jeg så jo ikke at det var en skikkelig guttetiss... merkelig det der altså... men jeg tror at det er en gutt, men jeg er jo også en kontrollfrik da.... hehe... samtidig så syns jeg det er så dyrt å ta en privat ul bare får å dobbelsjekke liksom...

Skrevet

Hei!

Da vi var på 12 ukers UL med vår datter (som nå er 16 mnd), så jeg 3 rette streker i underlivet hennes.

Vi ville ikke vite kjønnet, så vi spurte ikke om kjønnet da vi var på UL i uke 18/19.

Du får sjekke den kinesiske fødselskalenderen på Babyverden, og se hvilket kjønn den mener det blir. Den kalenderen stemte for meg den gangen iallfall.

Lykke til!

Skrevet

Hihi.. høres ut som meg! Var også sånne avlange "baller". Det hadde da jammen ikke de tre første guttene mine? Merkelig. Og så liten tiss ;)

Men, vi er vel alle forskjellige. Hm.

Her er vi meget fristet til å ta 3D. Har nå hørt om fire andre ved samme sykehus (Bærum) som hadde fått forskjellig svar på vanlig UL og 3D..

Vil gjerne vite om vi skal kjøpe nytt trekk til vognen (er nemlig rosa) og vognpose.. :) Sånt er jo veldig viktig for meg ;) Mannen min bare ler, men er med på en ekstra UL.. Er vår absolutt siste (nr 5) så det kunne vært spennende å prøvd 3 D en gang.

Vi får se :)

Skrevet

Den stemte på alle mine andre fire, men om det er en gutt denne gangen, stemmer det ikke :) Sier nemlig jente..

Skrevet

hehe... sier jente på meg også denne gangen.., kanskje vi får gutter med litt avlange baller denne gangen da...hehe.... jeg kjenner to som har fått vite feil kjønn på ul i uke 18... så det er jo mulig..? nei, blir vel kanskje en ekstra UL:..hehe

Skrevet

Å ja. To små, nydelige gutter med avlange baller og bitteliten tiss ;) hihi. Helt håpløst. Kan jo ikke gå og lure på dette i 20 uker+ ?

Nei, vi får se hor desperat nyskjerrig jeg blir i løpet av et par uker..

Er mer usikker i dag enn jeg var i går, før UL!

Skrevet

hehe... jeg tror ungen min er intetkjønn etter dette... blir jo enda mere forvirra....;)

Skrevet

Jeg vet..Syntes det kunne likne på bildet til babygirl 17 weeks, men..

Synes ikke pungen til disse babyene likner, men de er jo mere klar enn de vi så i dag..

Skrevet

jeg var også på ul i dag og blir en gutt.vi så det helt klart.fikk til og med ul bilde av tissefanten ganske artig.så ingen tvil her.

Skrevet

Gratulerer med gutt :)

Min er sikkert en gutt også.. Syntes bare det var rart at det ikke så ut slik som de andre (med jenta mi så jeg ikke noe, egentlig)

Men ingen av oss er vel like, så det kan vel ikke være alltid like lett å se!

Har bestemt meg for å stole på jordmor, hun er vel mer øvet enn meg ;)

Skrevet

hehe... må le litt, fordi vi har tenkt akkurat likt... dette med disse avlange ballene og greier...men det blir morsomt å se da hva vi ender opp med om ca 20 uker....hehe.. Sånn er det når man er kontrollfrik og helst skal planlegge alt på forhånd...tihi...;)

Skrevet

Hm!!

Vi får vel bare innse at vi ikke kan kontrollere alt, ja :) kanskje det er en måte å lære tålmodighet på (stønn..)

Jeg var så 100% sikker på at jeg ville ha alt under kontroll i kveld, men det stemmer jo ikke ;) hihi.

Har helt sikkert godt av det, men jammen er det vanskelig å ikke kunne skrive "liste" om du skjønner hva jeg mener..

Lykke til så lenge da :)

Skrevet

Hei!

Dette innlegget hørtes akkurat ut som meg for 1 uke siden!

Var på UL forrige torsdag og jordmor trodde 90% at det var gutt!

Viste oss det som så ut som baller med en bitteliten tapp, helt ulikt det som vi så med vår forrige gutt som hadde en lang tiss som hang ned!

Ble litt forundret på at guttene kan være så ulike i uke 18!

Vi har også 1 jente, men på UL den gangen fikk vi ikke forklart hvordan jentetissen skulle se ut, og jordmor forklarte oss heller ikke noe, bare at det var jente!

Skulle også visst om det er gutt inni der da vi må ha ny vogn, har også 4 barn og vogna er helt utslitt! ;-)

Skal heldigvis på ny UL i uke 32, så vognkjøpet blir utsatt til etter det!

Klem! :-)

Skrevet

Vil også legge til at både den kinesiske kalenderen på Bim, Babyverden.no og Chinagold.com sier jente på meg også!

Skrevet

Hei :)

Jøss, det er jo flere av oss ;) !!

Kanskje de minste guttene våre får liten tiss? Angrer på at jeg ikke fikk se ordentlig med jenta, da hadde det vært enklere nå.. Synes også det er rart at de er så forskjellige, guttene altså..

Nå har jeg grublet på dette i natt (har noe nytt å plage meg selv med) og lurer på om vi ikke må ha en ny UL. Tror ikke jeg orker å vente til fødselen!? Da får jeg jo ikke shoppet noe spesielt..

Har liksom alt etter jenta, så føler ikke for å putte en liten mann ned i rosa poser og klær.. Har lånt bort alt etter guttene, og det er vel ikke så pent lengre, heller.

Skrevet

jeg har bestemt meg..., det blir en 3DUL etter påske... hehe... Jeg MÅ være sikker... Jeg har jo 2 gutter fra før av så er det en gutt som ligger i magen så kommerj o ikke jeg til å handle noe særlig, noe nytt blir det jo da...;) men tenk hvis det skulle komme ut en jente da... også har eg bare gutteting... uff, egentlig så er det bare en bagatell, men en viktig bagatell for meg....

Skrevet

Kinesiske fødselskalenderen sa jente på meg, men får gutt. Så den kinakalenderen tror ikke jeg på !!!

Skrevet

vi var også på ul for et par uker siden men så heller ingen tissefant..

Første gangen så vi det veldig tydelig men da lå han å sprikte så vi tydelig fikk sett..

Spurte legen denne gang hvor sikker han var og han sa han sa aldri noe hvis han ikke var sikker...

Så jeg tror egentlig på det...og i tillegg er svangerskapet helt likt som med forrige gutt(har jente også og det var helt annerledes)

Skrevet

Er det noen som vet om de ser kjønnet helt sikkert på 3D UL? Eller tar de ofte feil der også? Vi skal på Majorstuaklinikken i Bergen når jeg er i uke 28+6 :)))

Skrevet

I uke 32 begynner barnet bli stort da. Kanskje vanskeligere å se kjønn? Var på ul i 38 (ja vet det er mye senere da) og da så jeg i grunn ingenting. Bare en haug med et eller annet:)

Anbefaler 3D. Om ikke for å vite kjønn så er det en spesiell opplevelse. Og man kan ikke ombestemme seg etterpå;) Ikke hørt om noen som angrer på at de dro..

Skrevet

Det blir det jammen på oss også.. bestilte time 5. mai.. orker heller ikke vente. Uansett sier jo alle adet er en opplevelse med 3D i seg selv, så da er det ikke bortkastet. Dette blir vår siste og jeg har ikke prøvd det ennå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...