Gå til innhold

Hvor kjøper man mei tai hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om gode nettbutikker for slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lotusbarn.no

greie priser, god og rask service.

jeg anbefaler babyhawk :)

Skrevet

Enig i anbefalingen av lotusbarn, de har mange ulike typer. Jeg anbefaler concerti, jeg da. :) Hvis du går inn på tettinntil.no, er det masse info om de ulike typene der, og også linker til endel norske produsenter.

Skrevet

jeg har også bestilt direkte fra babyhawk ja, de er suverer på service!!! svarer personlig på mail nesten når som helst på døgnet, virker det som :)

men jeg bestilte direkte derfra mens vi bodde i usa da, derfor jeg bestiller gjennom lotusbarn her hjemme.. slipper tolltull ;)

Skrevet

Takk alle sammen. Skal gå inn og sjekke litt seinere.

Fra hvilken alder på barnet passer mei tai? Kan man bruke fra nyfødt eller bør man vente litt?

Skrevet

jeg bestillte derfra, betalte litt i toll, men det ble likt som fjorårets pris og selvdesignet.....

Skrevet

jeg startet ved 6 uker sist og angret på at jeg ikke startet før.... kan jo putte føttene inni på mt, slik at ungen får froskestilling :)

Skrevet

Har kjøpt på www.7kids.no hun har noen ferdige, samt at hun kan sy på bestilling.

Beste kjøpet vi har hatt tror jeg!

Ellers er det lurt å lese på Tettinntil forumet.

Skrevet

jeg var heldig å fant en lite brukt,kjempe-fin mei-tai babyhawk på finn.no:)) bet 500 kr:)

elsker finn.no;)

Skrevet

Jeg kjøpte på finn jeg også. Det er ei Laila B. Wang fra Trondheim som syr selv og de koster 400-500 kroner.

Jeg er kjempe fornøyd med min hvertfall! Hun har to annonser liggende ute med meitai'er med forskjellige mønstre.

Overførte penger på mandag og på tirsdagen lå den i postkassa mi. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...