Mamma_til_isabella Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Noen som går på kontroll på sykehuset de skal føde? Hvor ofte går dere?Og hvilket grunnlag går dere der på? Skal til legen min på onsdag å høre om jeg ikke kan få gå på sykehuset i stedet.Grunnet den siste graviditeten min...
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal på kontroll på sykehuset mitt (kristiansand) når jeg er i min uke 35. Dette pga en vanskelig fødsel sist. (endte med keisersnitt). Da skal jeg ha samtale med operasjonslege og overlege + UL hos sykehus jordmor. Jeg kunne valgt å gå på flere kontroller på sykehuset( de sa dette til meg etter forrige fødsel), men min lege er så god, at jeg liker å gå til han ;o) Håper det ordner seg for deg ;o)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg blir fulgt opp på sykehus fordi jeg har abortert 3 ganger før. Men var ikke noe selvfølge at jeg fikk oppfølging gitt. Måtte nesten krangle meg til det....
Mamma_til_isabella Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Får bare krysse fingrene for at jeg får det. Klarer ikke glede meg over dette svangerskapet.Går med konstant angst for at noe skal gå galt. Mistet i ma i uke 13 i april og fikk vite at jeg hadde mola som 50 stykker pr år får. Fastlegen min er litt så som så. Har hatt blødninger i dette svangerskapet tidlig også.Og slitt med vonde kynnere. Fikk da beskjed av legen min om at han ikke kunne love dette gikk bra osv. Både jordmor og min gyn bare ristet på hodet av han. Ikke kan han noe særlig om mola og sånn heller.Jeg føler liksom ikke jeg får den tryggheten jeg trenger da om dere skjønner:-) Men i morgen skal jeg til min søte gyn og sjekke at alt er bra med bebisen og da tenkte jeg å høre med henne. For det var henne som fulgte meg opp sist med aborten og alt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå