Cecelia & jentene Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 noen her som har tatt? hvor? hvor mye kostet det? og hvor tidlig tok dere?
Månefeen ♥ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg var inne på KK uke 9 pga hypermesis (ekstrem kvalme) fikk se en liten en sprelle inni magen. Fikk også se uke 13 da jeg ble lagt inn på KK for intravenøs behandling. Vet ikke om det er noe sted man kan gå å gjøre dette, uten at legene selv vil sjekke om alt er bra.. ?
BettyN+1 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Var på Volvat (v Lagunen) i uke 7 og 12. Hun var bare superhyggelig!! Kostet 1100 mener jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå