Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er sexlyste bedre eller dårligere for dere som er på 1 trimester.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler at jeg på mange måter "tenker" mer sex enn før, men den er nok ca lik. Pga. kvalme og mye oppkast klarer jeg desverre ikke like mye som før, men hverken jeg eller sambo lider, vi har pratet om det og forstår begge at en person som er kvalm ikke orker å humpe i sengen hehe. Har ellers et veldig bra sexliv og er trygge på hverandre, så dette er ikke noe kritisk for oss foreløpig i allefall. Du da ?

Skrevet

jeg har ikke sexlyst .. har bare hatt lyst 2 ganger på 1 mnd.. men da har det vert på natten... jeg hat hatt det slik i en del år. veldig opp og ned med lysten. men sluttet med hormonprevensjon og da ble det bedre etter en del mnd. men etter jeg ble gravid så har det gått ned igjen... typen min er ganske frustreret nå og lurer på om d er noe galt med han. nå skal vi prøve å legge oss tidligere på kvelden og kose litt... ikke nødvendigvis for at det skal føre til sex men skjer det så er jo det veldig bra... gjør dere noe for å få lyst eller bare kommer det av seg selv? (trenger ikke svare på på det altså..blir jo litt personlig)

Skrevet

Prøv å sett av en kveld sammen.. masse stearinlys, litt avskårende blomster, kanskje reker og litt vin til han.. å se hva som skjer;) Jeg bruker masse stearlinglys på soverommet og gjør det sikkerlig romantisk. Hender jeg overrasker han med dette. Det slår alltid an:D Så bruker resten å komme av seg selv. Den beste medisinen er kyss:) Selv har vi det ganske bra på den fronten, men er jo så klart noen dager hvor man bare rett og slett er sliten.

Skrevet

hmmm.. d skal jeg gjøre.. tusen takk for tipset... stearinlys er jo veldig romantisk og kan få meg i stemning også. vi er ganske oppgitt begge to.. for det er jo en belastning på forholdet.. jeg lurer på om det er noe galt med meg, og vet ikke hva jeg skal gjøre for at d skal bli bedre.. . og han lurer på om det er noe galt med han.. og det er det jo i vertfall ikke.. kunne ikke fått meg en bedre mann.. han er jo bare fantastisk.

Skrevet

Jeg forstår deg VELDIG godt,du er IKKE alene!

Jeg har null sexlyst.Men prøver en sjelden gang og ha sex selv om jeg ikke orker,for HANS skyld! Jeg vil ikke at forholdet skal gå under så må bare gjøre det slik..

Og når jeg absolutt ikke orker sex så får jeg så dårlig samvittighet:((.

Og han klager..Uff..Gleder meg slik til jeg blir mindre trøtt og sexlysten går FORHÅPENTLIGVIS opp!

jeg føler jeg trekker meg unna han..Og det er så vondt for oss begge..:((

Skrevet

ja... uff... det er så fælt å si at jeg ikke har lyst.. samboeren min har prøvd alt for å se om d hjelper.. prøvd å ikke prøve seg slik at jeg ikke skal føle at det er noe press. prøvd seg på meg men bare fått avslag.. vi har prøvd masse for å forbedre det, men det er vansklig.. har du hatt det slik før du ble gravid også? for jeg har hatt det litt opp og ned i noen år.. en gang gjekk d 4 mnd før jeg hadde lyst på sex.. det er hardt altså.. begge blir jo veldig frustrert, prøvd naturmedisiner, vert til legen men ingenting galt med meg ang hoormonmengde og slike ting.

Skrevet

Oi, håper dette løser seg før det går på forholdet løs for dere.

Skrevet

Når jeg merker det skorter på lysten, bruker jeg faktisk å onanere. Da "vekker" jeg kroppen min, og ganske fort kommer det til et punkt hvor jeg ønsker mer sex. :)

Skrevet

Kjekt når vi har det, problemet er bare at jeg er så himla trøtt. Så jeg sleper meg til sengs før kl 22, og er ikke klar til annet enn å sove.. (helt til minstejenta vekker oss, vel og merke). Håper det gir seg snart slik at vi får komme tilbake til normalen!

Men jeg er litt engsteligere for å ha sex når jeg er gravid. Dvs, jeg var ikke engstelig i første svangerskapet, men i ca 7 mnd begynte jeg å fossblø etter sex, og da ble jeg livredd og dro til sykehuset etc etc, så DENNE gangen er jeg litt mer engstelig for å ha sex.

Skrevet

Huff, misunner deg ikke dette, ville bare si lykke til, Killingen.

Skrevet

det er ikke noe kjekt. blir jo veldig lei meg når han blir lei seg. vi er jo begge fortvilet. men vi skal no få en ordnings på d til slutt.. jeg skal ikke gi opp.. kanskje prøve litt tips som jeg har fått

Skrevet

e jo helt normalt a miste sexlysten i svangerskapet, like normalt som a fa mere sexlyst, e hormonbetinget dette her. Mange er veldig snille som tyner seg selv for a gjore typen glad, men hvis ikke typen forstar dette med lysten i graviditeten og forholdet blir darlig om man ikke har sex pa en stund. Kan man jo begynne a lure kor sterkt forholdet egentlig er. Uansett : Lykke til..

Skrevet

ja, men jeg har hatt d slik i noen år. har ått litt opp og ned men hadde blitt litt bedre før jeg ble gravid syns jeg.. men nå er jeg tilbake i min lille dump. men jeg skal komme meg opp igjen..:) i dag er jeg opptimist, så får vi sjå i morra..

Skrevet

har hatt det akkurat likedan som deg, klarte ikke ha sex i det hele tatt med tidligere typer, er bedre nå, men går opp og ned tror jeg.. men det værste for min del , det som gjør alt ille, er det at jeg blir stressa over at jeg føler at jeg må snart for nå er det så lenge siden, da mister jeg helt lysten!! at man nesten til slutt unngår kos fordi man vet hva de egentlig vil frem til, til slutt, å man orker ikke en ny krangel om man egentlig ikke vil osv, så sitter man igjen med dårlig samvittighet... jeg har stor problemer med å komme meg ut av denne "onde sirkelen" når jeg først begynner, har også merket nedsatt lyst nå etter at jeg ble gravid, men som regel er det best å bare hoppe i det uansett , ikke gjøre no sak ut av det... pass på at visst du først gjør det selv om du ikke helt vil, så må du/dere bruke gooood tid på forplay, for da får man som regel lyst til slutt uansett, så istede for å gjøre det bare for å gjøre det, blir det bedre, og du vil fortere få lyst igjen;) hjelper for meg iallefall;)

Skrevet

Har dere virkelig sex bare for å være greie med mannen? Det synes jeg er utrolig rart! Kunne aldri falt meg inn. Vi har selv et godt intimt og nært forhold, vi bruker mye tid på hverandre, ser hverandre og snakker mye sammen. Jeg har liten sexlyst når jeg er gravid, ihvertfall i første trimester, og da snakker vi om det også. Han forstår dette og vi er intime på andre måter. Trenger ikke ha samleie for å redde forholdet, det blir jo helt feil. Hvordan forhold blir det om man ikke kan være seg selv og slappe av med at forholdet utvikles og har det bra selv om man i en periode ikke har så mye sex? Ikke bra spør du meg... Og menn som blir skuffa har jeg lite forståelse for. Vi er jo ikke 50-tallshustruer som skal behage og tilfredstille mannen. Nei, vi er likestilte mennesker som skal leve i respekt og fortåelse og samhør med hverandre.

Skrevet

nei det var ikke helt sånn jeg mente det, selv om jeg ser at det er sånn det oppfattes... har en type som ventet lenge og enda mer uten å klage.. men nei jeg mente for min egen del å bare hoppe i det, for det tærer like mye på en selv å føle at man ikke gir noe av seg selv , når man egentlig har lyst til å gi alt!! er bare noe som stresser en opp å gjør at man ikke "får det til" på en måte... å det er ikke heller noe spesiellt greit å se at det til slutt tærer på typen, ikke fordi han klager på deg, men tviler på seg selv!! å nei sier ikke at man må ha sex for å redde forhold, mener også at det er utrolig dumt... men jeg kan godt forstå at det kan være utrolig vanskelig for begge to i en sånn situasjon.. men uansett når man er gravid så burde det jo ikke være no sak i det hele tatt, det er jo da du skal gjør akkurat som du vil uansett å bare slappe av med seg selv;)!

Skrevet

Ja sånn ja. Har en tendens selv til å være litt lat på sexfronten, lett når man er sliten og trøtt på kvelden, men hver gang vi har det så tenker jeg "det er jo skikkelig deilig, dette må vi gjøre oftere"... Så jeg er enig i at man bare må hoppe litt i det noen ganger. He-he, jaja. Men det er viktig å kommunisere og snakke åpent om tanker, lyster og følelser. For det er uheldig om det blir misforståelser og tvil på seg selv. For man skal ikke ha dårlig samvittighet for å ikke orke sex i en periode. Og når jeg er gravid så er ihvertfall 1. trimester ganske turnoff for min del. Mye murringer, frykt for å miste, vondt i puppene, kvalm og trøtt og svimmel gjør ikke akkurat at lysten spirer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...