Gå til innhold

Fikk tilbud om gratis ultralyd!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. I dag er jeg 13 uker og var på Volvat og fikk se den lille i magen på tirsdag... stor stas og det var godt å se at hjertet banket og at bevegelsene var sånn som de skulle. Nå nettopp ringte legen meg og forsikret meg om at det ikke er noe gale men at hun ønsker å tilby meg tidlig screening. Dette er noe som kommer til å komme i uke 12 ca om noen år og hun hadde tatt eksamener og så videre,.... men hun trengte å øve seg slik at hun var god på det når det kommer!!! Skal der på mandag. er da 13+ 4 og det beste av alt.... Det koster meg ingen ting!!! På tirsdag betalte jeg over 1100 kroner og på mandag er det helt gratis!!! Lykkedag på en ellers tung dag!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så hyggelig da:)

Skrevet

heldig du er!!! må bare si at jeg kan stille opp også;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...