nr2iseptember!! Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hei alle sammen. I dag er jeg 13 uker og var på Volvat og fikk se den lille i magen på tirsdag... stor stas og det var godt å se at hjertet banket og at bevegelsene var sånn som de skulle. Nå nettopp ringte legen meg og forsikret meg om at det ikke er noe gale men at hun ønsker å tilby meg tidlig screening. Dette er noe som kommer til å komme i uke 12 ca om noen år og hun hadde tatt eksamener og så videre,.... men hun trengte å øve seg slik at hun var god på det når det kommer!!! Skal der på mandag. er da 13+ 4 og det beste av alt.... Det koster meg ingen ting!!! På tirsdag betalte jeg over 1100 kroner og på mandag er det helt gratis!!! Lykkedag på en ellers tung dag!!!
*toppris* Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 heldig du er!!! må bare si at jeg kan stille opp også hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå