Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Kirken vil ha gudstjenesterituale. Humanetikerne vil ikke ha salmer. Muslimene har ikke musikk. Jeg vil ha en begravelse uten bønn og med dyngevis med salmer. Hvem skal begrave meg da?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Pinsemenigheten? Det var den fineste begravelsen jeg har vært i.
lilja70 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg syns du bør leve, jeg. -I allefall til du finner en løsning på dét problemet. ;-)
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Du er min venn i den ytterste timen, i så fall. Jeg har lista klar. Er du forsanger også?
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Har litt iffy forhold til pinserørsla, skjønneru. De er alle klona av Runar Sørgård (var det ikke det han het, eksen til Carola?) og ungpinserne puler rundt som kaniner før de går på møtet og taler i tunger og har kvaler - det er i meste laget når det er min egen begravelse. Dessuten vil jeg ikke ha gladkristne tilstede, og heller ikke gladkristne salmer med forsangere som har permasmil og ikke blunker.
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Du har et poeng. Så nå har jeg til og med livsforsikring.
lilja70 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Ikke dumt! Ikke dumt. Vi har gjeldsforsikring også:-)
Gjest Siklerotte Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Forsanger er ikke engang starten på alt jeg skal være. Synd du ikke får opplevd det.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 jeg har stor hage, du kan få plass ved siden av kaninen min. holder glatt en begravelse uten bønn, og med dyngvis av salmer (sett gjærne opp ønskeliste) for din skyld
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #11 Skrevet 20. mars 2009 Hah, det vet du ingenting om, jeg har klare planer om tilstedeværelse. Kanskje jeg til og med feiker det for å se at alle møter opp og at du synger som du skal.
lilja70 Skrevet 20. mars 2009 #13 Skrevet 20. mars 2009 Luten, I've got news, alt ordner seg for kjekke damer. Leste at Trondheim har livssynsnøytralt begravelseslokale, og Ålesund søker om å få opprette et. Tror det skal finnes ETT til, og det er på Østlandet, ikke i Oslo.
Gjest Siklerotte Skrevet 20. mars 2009 #14 Skrevet 20. mars 2009 Om du har planer om å fake din egen begravelse, så tror jeg du trenger en annen type hjelp enn begravelseshjelpen i seg selv.... Men vi kan sikkert leke begravelse. Tar det i mai.
Gjest Skrevet 20. mars 2009 #15 Skrevet 20. mars 2009 Hvorfor ikke putte liket i en bil, tenne på og slå 2 fluer i en smekk. Man slipper slike hyklerske begravelser med ei oppstyla kiste, dekket av blomster for noen tusenlapper og hvor en sleip begravelsesagent med provisjonsbasert lønn stikker av med halve arven. Nhææææ. ferdig kremert i ei utbrent bil gjør susen. Bare tøm restene av skrotten i havet og bilen på skroten. Man får igjen forsikringspenger og vrakpant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå