Gjest Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Du er sikker på skrivemåten? Jahve, eller Javeh, er hva noen religiøse grupper, kaller Jesus.
Vrimle Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Tusen takk for svar:) Fant en sang jeg likte så godt, så skjønte jeg ikke helt hva det ordet sto for.. men det stemmer nok at det er Gud ja.
Vrimle Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2009 Her er sangen, He Is Yahweh heter den:
annemor80 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Yahweh er den amerikanske skrivemåten for Jahve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå