Gå til innhold

Fått akupunktur i dag:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er veldig fornøyd:) 4 nåler i baken som jeg håper er med på og sette fødsel i gang.Har så bekkenløsning og mye vondt at de ikke vil at jeg skal gå over tiden.Men nålen hjalp på det og,så nå kan jeg gå litt uten krykker:):):)

Men fortsatt sårt og en del vondt.Men håper dette hjelper.

Flere her inne som har prøvd nåler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk akupunktur for første gang i mitt liv i går. Modningsakupunktur. Håper jo det hjelper kroppen min å bli klar til fødselen, men uansett var det deilig og avslappende :-)

Skrevet

Hei:)

Når det er modnings akupunktur hvor setter de nålene då? Og hvor mangen fikk du?

Skrevet

Jeg går til modningsakunpunktur (ikke til jordmor, men til ordentlig utdannet akunpunktør). Jeg fikk nåler på hånden og i føttene. Fikk noen for bekkenløsning også, satte 10 nåler til sammen. Skal i neste uke også (uke 37) og da får jeg dobbel behandling ( 2 sett nåler x 20-30 min). Håper på en lettere fødsel enn sist.

Skrevet

Jeg prøver også modningsakupunktur, har vært to ganger, første gang (37. uke) satt akupunktøren "modningsnåler", den andre gangen (38. uke) satt hun fødselsnåler i tillegg til nåler for bekkenløsning og vann i kroppen. Begge gangene har jeg reagert med en del mer kynnere samme dag, og dagen etter har jeg hatt veldig mye kynnere! Har dere opplevd det samme eller? Kjente også kribling i underlivet nå sist rett etter behandling...merkelig!

Den andre gangen var forresten i går så jeg ligger på sofaen med ganske tette kynnere nå...lurer nesten på om det er rier, men jeg vil tro at rier gjør mer vondt selvom disse kynnerne er ganske intense...? Ikke vet jeg, får bare se an kvelden og natten!:-) Håper jo selvfølgelig noe er på gang da! Hehe!

Skrevet

To nåler opp på leggen, en på innsiden av foten (omtrent ved kulen) og en i lilletåa (på begge beina selvsagt).

Merket ikke noe med en gang, men på kvelden fikk jeg sterkere kynnere enn jeg har hatt før. Kan være tilfeldig selvsagt. Dama sa man ofte ikke merket så mye første gangen, kroppen måtte få litt tid for å reagere på behandlingen, sa hun. Dette var altså modningsakupunktur og skal ikke gjøre at fødselen starter før, men at kroppen blir klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...