Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Da har jeg vært på ultralyd...Som jeg har vært sinnsykt nervøs for pga habituell abort... Men, fikk hilse på en 27 mm lang minibaby med digert hode og et hjerte som slo masse masse... Deilig! Fikk bilder og alt, og terminen er akkurat som jeg trodde. 23. oktober. Mmmmmm, herlig! Lovde magen min på forhånd at om jeg fikk hilse på et trill levende nurk, så skulle jeg tro på det... Og ikke slutte å tro på nurket før jeg dør... Så da får jeg gjøre det da. Og prøve å huske det når jeg begynner å tvile og den gamle panikken tar tak.... Tro på tro på tro på nurk!. Er 9+1 (Dvs. legen sa 9+4,- men med den terminen så mener BiM 9+0 og babyverden 9+1...Skal ikke være lett. Men,så lenge jeg får baby i oktober så kan jeg være 9+x jeg )
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 GRATULERER UGLEMAMMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Herlig herlig !!!! Da har vi termin ca likt, blir spennende å følge med på hverandre fremover :) Din var visstnok lengre enn min lille da, min var 25mm, men det har jo mye å si på hvordan de ligger og alt. Så det tar jeg ikke så tungt. SÅ KOSELIG Håper du klarer å slappe av nå søta ! God klem !
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Ja,han målte den til både 26 og 27mm, så dine 25 stemmer helt brillebra også Og ja,så herlig! ))) Skal virkelig prøve å slappe av. Feirer nå med en skillingsbolle,appelsin og eplemost.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Guuud skillingsbolle hørtes nam ut, må innrømme at jeg er en slem jente og har en frossenpizza i fryseren Yummie in my Tummie ! Hahaha ! Huff jeg vet ikke om du leste tråden min med den hjertelyd greia ? Jeg skal ikke måle hjerterytmen mer på en stund nå tenker jeg. En ting til, jeg var jo 8+5 da jeg var på ul, så jeg tror faktisk at du og jeg ligger veeeeeeldig likt an moro moro !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå