Gå til innhold

hva synes dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin. Men dyyyyyrt...

Hehe :o)

Skrevet

hehhe ja jeg spørr fordi vi har en som er samme standard men bare andre farger i samme gård og like stor og skal selge den i april mai engang,bare lurte på hva folk mente om den her i og med at vår er nesten lik og samme pris...-

Skrevet

Fin, men dyr for kvadratmeterne man får, hvilket ikke er veldig mange.

Skrevet

Lett overpriset, tror jeg. Gjetter at den tar litt tid å bli kvitt, selv om Paulus plass er råhipt. Og jeg ville ikke ha bodd der, tredje etasje uten heis og balkong er kjipt, den så kronglete ut, soverommene var knøttsmå, utrivelig kjøkken med døråpninger overalt, og det er jævlig lydt i de gamle gårdene - så med tre trikker rett utenfor er det ikke helt min greie. Men Birkelunden er jo pen, da.

Skrevet

Likte ikke leiligheten, mest pga rominndelingen. Synes forøvrig at deres leilighet er mye finere ;)

Skrevet

Den er forsåvidt fin nok, men jeg likte ikke planløsningen (særlig kjøkkenløsningen var uheldig i mine øyne). Dessuten virket soverommene veldig små.

Hadde passet meg og gubben før vi fikk unger så det minste rommet kunne blitt kontor ... men pr. i dag hadde det ikke vært noe for oss. Men det er jo en veldig moderne leilighet i et attraktivt strøk så det er nok mange som vil være interessert i en slik en, og prisen er jo grei den ... plassering tatt i betraktning.

Skrevet

Kjempeflott å bodd som et weekendopphold når en besøker hovedstaden, men ikke noe jeg kunne flyttet inn i pga. størrelsen og mangel på egne utearealer.

Skrevet

Helt ekstremt håløs planløsning, men en helt vanlig pris for en leilighet av den standarden på det stedet der...

Skrevet

ja det er litt kronglete planløsning.. vår er ikke sånn,men utgangspunktet er likt men de har bygd den om litt rart...

Skrevet

Veldig merkelig rominndeling, hadde mest sannsynlig aldri vært aktuell grunnet det. Men var veldig lys og fin-liker godt sann som er helt hvit og enkelt. Men en enorm pris. Men er vel sann i Oslo...

Vår kommer ut for salg neste uke, blir spennende å se hvilken interesse det blir...

Skrevet

ja det er ganske ok pris på den kanten;)

vi har delt leiligheten på en annen måte,det vil si stue og kjøkken mot sidegaten(denne er mot hovedgaten) og soverommene er mot bakgården,den på bildet har soverommene i stuen på en måte

Skrevet

vi bor ikke i leiligheten heller,flyttet fra byen til en mindre by,kjøpt oss hus;) det er deilig...

selv om grunerløkka er herlig da

Skrevet

Utrolig hvitt og sterilt, men ellers fin. Hadde hvertfall blitt fint med noen malingsstrøk;)

Men DYRT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...