Gå til innhold

Joda, der var strekkmerkene kommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke så mange strekkmerker fra forrige svangerskap, helst under navlen og på mine såkallte lovhandles (bortsett fra på puppene, baken og låra). Men nå har de kommet både på magen, rundt navlen både over og under den... eg VETT det er en liten pris å betale for den store premien som gjemmer seg i magen, men eg tenker likevel på hvordan det skal være etterpå..

Eg er ei skikkelig badeløve, som og liker å sole meg i bikini. Hvordan vil strekkmerkene være da? Er det noen av dere som har prøvd diverse tiltak for å få de bort/mindre? har det funka?

Nei, eg er ikke besatt altså, men det er jo litt irriterende da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja du eg kjenner veldig til dette..Huff.. trist att du fikk det da..

Har fått selv en del på nederst på magen, som nå strekker seg litt og litt kvardag ( føler jafall det )

Men etter litt erfaren pga. har hatt litt strekkermeker på utsiden av lårene så hjelper faktisk sonn krem du får på apoteke, sonn som skal verr anti-strekkmerker og stramma opp huden på 'nye'. Solarium ville eg ikkje tatt før du hadde hatt dei ei goooe stund, dei bør jafall verr bleknet ei go stund. Tar du det meingong når du strekkmerkene så vil dei vise mye meir ( synst eg jafall )..Så lite sol på meg denne sommeren: )

Men som sakt, strekkmerkene blekner jo etterkvar.. Det vil jo ikkje vise så veldig mye når årene kommer...: )

Takk og lov for det: )

Skrevet

skjønner deg godt jeg. d er også min "store skrekk". D kan selvfølgelig i stilles i kategori friskt og velskapt barn, men vi som "frykter" strekkmerker skjønner hva vi mener.

Jeg venter nå nr 3, og har til dagsdato ikke hatt et eneste strekkmerke. HÅPER jeg slipper denne gangen også.

Får håpe du har fått av den "snille" sorten, som "forsvinner" når alt blir til det normale m magen igjen.

Skrevet

Takk for svar :) Ja, eg håpe jo eg og - de e nemlig ikkje røde, eg ser de ikkje i vanlig dagslys nesten - men i lyset fra tvn når det er mørkt i rommet, hehe. Har funnet ut at det e et veldig artig lys, for når babyen bevege seg, så ser eg konturane av kroppsdelane hans/hennas mye bedre :)

Men strekkmerker ja, noe sjiiit...

Skrevet

Har smurt og smurt, og nå har jeg kommet til uke 36, og nå har de kommet.

Jeg er også glad i strand og sol.

Men har tenkt at det kanskje hjelper å smøre med veldig sterk solkrem.

kanskje det blir badedrakt i år.

Jeg venter mitt første barn. Vet det er verdt hver strek. Men man vil jo gjerne ha pen mage etterpå allikevel.

Mannen min sa : Du er den aller vakreste uansett... *njåååå* hjelper veldig å ha en så snill mann da.

Skrevet

Ååå, så herlig sagt av han! Har sagt til samboen min at han får bare leve med det, for viss eg skal venne meg til det å lære å leve med merker på hele magen, så hjelper det hvis han er LITT støttende!!

Skrevet

Søsteren min har kjempemasse på magen, og hun sier at når hun ser på de tre barna sine, så er det sååå verdt det. Hun vil heller ha tre barn enn en glatt mage.

Det er jeg enig i.

Det er ikke så farlig. Så lenge de kom på grunn av en graviditet :)

Skrevet

Ja er jo enig i det så klart! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...