Dunderklumpen Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ser at du kom med endel tips i ryddetråden, bl.a. om luftavfukter til kjellere etc. Mitt spørsmål er om du har erfaring med dette selv, og i så fall; hva slags luftavfukter? Virker det på gamle virkelig rå kjellere? Vi har som du skjønner en slik en! Takk
vildejenta Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Vi har en sånn en ja, merket heter woods. Jeg syns den virker ganske bra jeg, kjelleren vår er ikke så veldig rå, men noe, og det har blitt betraktelig bedre etter at vi kjøpte luftavfukteren.. Vi "bor" ikke i kjelleren da, har kun vaskerom og noen boder der nede. Så luftavfukteren står på vaskerommet, før tørka klærne omtrent aldri der, men nå tørker de like fort som i stua så det hjelper i vår kjeller iallefall:)
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Interessant.. Hvor kjøpte dere den? Husker du ca pris?
vildejenta Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Vi fikk den av svigers, de hadde brukt den før.. Så det er en eldre modell, søkte etter den på nettet nå, men fant den ikke så den er nok gått ut av produksjon.. Men de ligger vel på rundt 2000-3000 kr. Fåes kjøpt i byggevare butikker iallefall.. Varierer hvor stort rom de skal stå i... Hjelper ikke med en som har kapasistet på 20kvadrat i et 50kvadrats rom...
Dunderklumpen Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2009 Å, tusen takk for svar! Skal prøve å få kjøpt en sånn. Det kan ta flere dager for klær å tørke i leiligheten vår, når ikke vi fyrer som gale. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå