Gå til innhold

Hva med navnet Fantine da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte om enjente som har det som mellomnavn og jeg syntes det var litt søtt:) Eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fanta til gutt, da? Og pappa jobber på brusfabrikken?

Skrevet

høres ut som ei løsbikkje

Skrevet

Fantine er et nydelig fransk navn, jeg sier som reklamen: Noen ting er bedre på fransk.

Skrevet

Leontine er et enda bedre fransk navn, som også funker på norsk. Uttales Leontin.

Skrevet

Stine som mellomnavn, eller?

Skrevet

Fantine er en fattig kvinne i "Les Miserables". Flott bok, men kunne ikke brukt navnet selv.

Skrevet

Ser litt for meg en elefant på barnetv med sløyfe på hodet og en rar, tynn stemme som skjærer igjennom marg og bein.. hehe:))

Skrevet

Synes det er flott! Kjenner ei lita jente som bærer det navnet, og hun er aldeles herlig :)

Skrevet

hei, du spurte om mening så skal du også få min.

jeg liker ikke navnet men det er kanskje fordi jeg aldri har hørt det før og synes det var veldig spesielt.

men selfølgelig kan ikke alle like det samme navnet, det hadde vært kjedelig. så derfor så syns jeg at du skal ta det navnet hvis du liker det:) det er jo først og sist opp til deg uansett:D og mannen din da selfølgelig hvis du har noen, må ikke glemme han:D

Skrevet

hmmm rimer på KANTINE....uff nei...

Skrevet

Hva med fantorangen, utalt Fantoransj, litt sånn franskaktig til gutt?

Skrevet

Nei, det syntes jeg ikke var noe særlig fint

 

hi

Skrevet

Høres ut som en smurf....sorry..

Skrevet

"Rimer på kantine".. det er vel med stum E til slutt..

Fantin(e)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...