Lille diamant Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 De fleste venninnene mine sier man bør ta en UL før man blir gravid, slik at man vet at alt er iorden. Har dere andre gjort det, og er det nødvendig?? Var hos legen min på mandag denne uken i forbindelse med noe annet, og skulle spør henne da tenkte jeg. Men hun hadde ikke tid til noe spørsmål fikk jeg beskjed om da..så bet tennene i sammen og gikk derfra temmelig fornærmet må jeg si. For en lege! Så håper dere kan svare meg på dette?
Lille diamant Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2009 Hehe..mente selvfølgelig GU! Er litt småvimsete når det nærmer seg ikm ups..
Musemor med tre søte små Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Hehe, alltid morsomt med skriveleif.. Men over til spørsmålet ditt. Hvor lenge er det siden du tok en GU sist? Er det mindre enn 2 år siden hadde jeg ikke gjort det, er det mellom 2-3 år siden hadde jeg vurdert det og er det over 3 år siden hadde jeg definitivt gjort det. Man burde ta en GU undersøkelse minst hvert 3. år uansett om man prøver og bli gravid eller ikke
Lille diamant Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Takk for svaret Ja det er 5 år siden jeg var til GU sist, men da var jeg hos en gyn. på sykehuset og fikk tatt UL også. Pga en del smerter i underlivet over en periode. Men alt var i sin skjønneste orden, og hun sa at livmoren min så veldig fin ut...hihi. Så har liksom slått meg til ro med at alt var bra, og ikke tenkt mer på det før nå. Men er det best å ta en hos legen, eller hos gyn? For legen min har ikke så god tid ser det ut som..så føler ikke for å gå til henne nå egentlig. Er ganske skuffet over henne, så bør nok bytte fastlege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå