Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steker kylling, paprika og løk (alt i biter) og lar det surre i sånn pose med Fajitas mix. Varmer en pakke med tortillalefser i mikroen. Skjærer opp agurk, tomat, salat og avokado. River opp litt ost. Finner frem glasset med tacosaus. Velbekomme. :)

Skrevet

Viss jeg ikke krydrer kjøttet selv med salt og rikelig pepper, så bruker jeg toro wraps pakken med fajita og guacemole. I grunnen helt feil, for når du får servert helstekte kjøttstykker rett fra grillen skjært i skiver uten noe særlig krydder. Men jeg syns det toro pulvere er greit på smak, men tilsetter ikke noe væske. Sånn sausegreier på kjøttet har ingenting med fajitas å gjøre.

Jeg gidder som regel ikke å helsteke kjøttet, men skjærer det opp i ganske store biter som jeg bare steker på panna. Lar kjøttet hvile imens jeg steker gul løk og rød/oransje paprika. Blander alt i sammen før servering.

Som tilbehør serverer jeg lefser, salat, mais, ananas, rømme, salsa og såklart guacemole. Det tilbehøret som jeg kutter ut, men som i grunnen er selvsagt til fajitas, er bønner. Brukte å ha sånn "bønnemos" (husker ikke hva det heter verken på engelsk eller norsk hehe), men fikk det helt i halsen etter ferie San Diego.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...