Gå til innhold

Bleier til nyfødte. Hvem merke??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem merke kjøper dere til den lille?

Er det noe forskjell på Libero og Pampers?? Utenom prisen...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverget til Libero. Av en eller annen grunn passet de best til stumpen til sønnen min. De gangene jeg prøvde Pampers på han endte det ofte med lekkasjer. Men jeg vet at det er andre som har erfart det motsatte, så det beste er nok at du tester ut forskjellige bleier selv.

Skrevet

ja, jeg har hatt helt motsatt virkning. Jeg sverger til pampers, for libero førte til lekkasjer her.. jeg tror nesten man bare må prøve seg frem. Er man ikke fornøyd med det ene merket, så prøv det andre =)

Skrevet

Jeg brukte også libero til førstemann, liker ikke pampers.

Vet ikke hvorfor det ble sånn, egentlig :)

 

Men, HI, jeg bare MÅ, det heter ikke "hvem merke", det heter hvilket..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...