Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hvem merke kjøper dere til den lille? Er det noe forskjell på Libero og Pampers?? Utenom prisen...
Kari Trestakk Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg sverget til Libero. Av en eller annen grunn passet de best til stumpen til sønnen min. De gangene jeg prøvde Pampers på han endte det ofte med lekkasjer. Men jeg vet at det er andre som har erfart det motsatte, så det beste er nok at du tester ut forskjellige bleier selv.
liza_79 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 ja, jeg har hatt helt motsatt virkning. Jeg sverger til pampers, for libero førte til lekkasjer her.. jeg tror nesten man bare må prøve seg frem. Er man ikke fornøyd med det ene merket, så prøv det andre =)
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg brukte også libero til førstemann, liker ikke pampers. Vet ikke hvorfor det ble sånn, egentlig Men, HI, jeg bare MÅ, det heter ikke "hvem merke", det heter hvilket..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå