Gå til innhold

Flere som koser seg med trilletur i vårsola? :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Åååå, det er bare så koselig å trille barnevogn i denne deilige vårsola! Min første vår med baby!! Deilig frisk luft både for den lille og meg. :-) Måtte bare si det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er kjempedeilig=) Var ute en tur igår og trodde jeg skulle fryse da jeg gikk ut i bare joggebukse, men det var så varmt så. Idag har store jenten min fri fra bhg så ble ikke noen tur idag, men lillegutt har fått sove ute da=)

Skrevet

Ja det er herlig! Er ute og triller hver dag vi da, uansett vær, men det er litt koseligere med sol enn snø ja ;)

Skrevet

....eller i piskende snøstorm nordpå? Med snø til langt oppe på leggen?=P

Gleder meg til vi vender nesen hjem igjen om noen dager så vi også snart kan trille i vårsola!

Skrevet

Jeg er bare overlykkelig over at sola er tilbake jeg, etter mørketida!

Er fortsatt mange minus og snø til langt oppå leggen her og... Men så lenge sola skinner er det bare lykke likevel:)

Men, er litt misunnelig på trilleturer i vårjakka på bar asfalt. Jeg skal ærlig innrømme det;)

Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Sender noen stråler med varm sol opp til dere i nord!!!

kan godt fortså at bare det å se sola, selv om det er kaldt, etter en vinter uten sol må være fantastisk!!

Men jeg tror virkelig ikke jeg hadde holdt ut noen måneder uten sol... Hadde i allefall vært grusomt tøft tror jeg!

Skrevet

Tusen takk mammamoms:)

Jeg er opprinnelig fra Østlandet, og hadde heller aldri trodd at jeg skulle klare meg en hel vinter uten sol, eller lys i det hele tatt - men det har gått overraskende bra:) Også er det sååå fantastisk når sola endelig vender tilbake! Selv om det fortsatt er full vinter og vel så det...

Skrevet

Jepp, 3km på tirsdagen og 6km i godt selskap og RASKT tempo idag ^^

Føler meg såååå flink :P har vært slapp en periode når det har vært masse snø og grått vær gitt. Vi får håpe om maaange fine dager utover våren!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...