Gå til innhold

Jeg ble rik på skatteoppgjøret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk igjen 12,700 og samboer fikk igjen 42,000... sååå gøy :D

måtte bare skryte litt... tihi :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det enda ikke kommet.

Tror vi også får litt igjen, men ikke så mye som dere.

I fjor fikk vi igjen 40 000 kr.

Skrevet

Rik og rik, det betyr jo bare at du og samboeren din betalte for mye i skatt ifjor. Så istedet for å ha disse pengene ifjor og rutte med, så har dere dem i år. Det er jo en fin form for sparing da, såklart.

Skrevet

Det er en helt super form for sparing... Er i lykkerus jeg :)

Hadde aldri klarte å spare opp de pengene selv...

Jeg skal betale masse skatt i år også.. tihi :)

HI

Skrevet

Fikk brev fra skatteetaten i dag, får tilbake over 100.000 for skatten de siste ¨4 årene pga at de har beregnet feil! Blir virkelig deilig når pengene er på konto!

Gjest Tale30
Skrevet

Får aldri igjen noe jeg. Venner som skatter mye mindre enn meg får igjen 10.000 og oppover fordi de har boliglån. Vi leier fordi vi ikke kommer oss inn i boligmarkedet grunnet midlertidig ansettelse. Vi kaster da penger ut av vinduet, mens de som har fått lån, og i praksis betaler til seg selv får skrevet av masse på skatten. Jeg har ikke noe imot at folk får skrevet av, men kunne ønske det var noe å hente for oss som ikke betaler på huslån også..

Skrevet

Hi, du det er jo ingen super form for sparing, rentene er jo ikke for et 1 år engang! Du får jo renter for 30 dager eller noe slikt slik at skatteetaten tjener jo enorme penger på at folk betaler inn alt for mye i skatt hver eneste måned! Men men det tenker vel ikke folk over? kanskje dere burde ha vurdert og betalt inn sånn 5 år fremover på boliglånet??

Skrevet

Jeg er fullt klar over at jeg ikke får renter på pengene.. Men jeg hadde ikke klart å spare pengene selv.. Hadde jeg satt de inn på sparekonto, hadde jeg bare tatt de ut igjen når jeg ville... Så for meg som stinker på sparing, å er det supert! :)

HI

Skrevet

Vi fikk igjen nesten 50,000, så her ble det jubel i heimen! Kunne ikke passet bedre siden vi skal bygge ut nå i vår/sommer.

Skrevet

det ble vi og! 40 000 tilsammen, ca halvt om halvt til hver.... første gang på 8-9 år at jeg får igjen og ikke må betale tilbake penger!!!!! da hjelper det å ha litt ekstratrekk hos arbeidsgiver gitt......

Skrevet

Vi skal grave opp hele innkjørselen, lage den større og asfaltere.. så her kommer di også utrolig godt med!! :)

Jeg har også hatt ekstratrekk hos arbeidsgiver, og det angrer jeg ikke på et sekund :) Helt fantastisk gøy :)

HI

Skrevet

Dere som har fått brevet - når fikk dere retningshefte?

Vi fikk det på mandag, så hadde håpet brevet skulle komme idag. Men neida;)

Skrevet

Jeg er alenmamma med nr 2 på vei, og fikk 18000 igjen! JIPPI!!:D Blir slengt rett inn på sparekonto, så slipper jeg kanskje studielån!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...