Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Ja, men jeg mener det seriøst. Er det bare meg som elsker å dra med seg vogna ut tidlig på morgenen og bare gå og gå? Det er bare et lite problem. Etter diverse sure kaffekopper fra 7/11 og Deli må jeg uunngåelig på do, men hvor i alle dager skal jeg kunne ta med meg vogna inn? Jeg ser etter tips på steder hvor det er mulig å gjøre sitt fornødne uten å måtte sette vogna igjen ute, drasse babyen opp av søvnen osv. Hittil har jeg bare funnet Oslo City 4.etg, så jeg går med bena i kryss halve dagen.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Gunerius 2.etg. Men det er jo like ved så da hjelper det ikke.
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Ok, det hjelper på Hva med Nydalen og oppover til Maridalsvannet? Grunerløkka, Aker Brygge, festningen osv? Jeg nekter å tro at det ikke er tilrettelagt i det hele tatt. De fleste steder skal jo ha handicaptoalett..
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Hehe. jeg må bare le av hvor sært dette må høres ut, men det er jo egentlig ganske naturlig. Jeg foretrekker å sette meg på en cafe hvor jeg kan ta med henne på do fremfor en hvor jeg må vri hjernen min for å få det til..
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 I kjelleren på Tatler i bogstadveien. Nøkkel hentes på coffee and people Senteret på aker brygge, husker ikke helt hvor den er, men det er iallefall stor do )
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Supert, nå er vi på vei her Er det virkelig bare meg som har tenkt over problematikken? Aldri tenkt over det før, men når man traver rundt med denne vognen har tanken streifet meg, og jeg har plutselig begynt å mene at alle små avlukker av noen cafeer burde ha en gigantisk do, hehe
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kan slenge på: Cafe Alexander på Kiellands Plass Senteret på Kiellands Plass St.Hans haugen senter Bensinstasjon ved Soria Moria Bensinstasjonen ved Torshov parken Jaggu har jeg fåt med meg litt på mine vandringer. Det er så ufattelig herlig å bare ta med jenta ut på tur i vårværet, og hun sover så utrolig godt i vogna så lenge hun får mat og skift innimellom. Gleder meg til hun kan begynne å sitte i sportsdelen så hun kan få med seg mer av det som skjer rundt oss.
Gjest Tale30 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 ... jeg som påstår i mitt HI at jeg bare kjenner til Oslo City, jeg kan jo skrive avhandling om store do allerede
gledermeg...veldig;) Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 saga kino er midt i blinken, heis ned og god plass inne på toalettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå