Trulte76 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 regnet med han fikk plass i barnehagen en eller anna plassen i kommuna, men han fikk plass på 1.ønsket og den barnehagen er det gangavstand til Så glad nå. Men litt trist å tenke på jeg snart er ferdig med permisjonen min også. Han er 7mnd idag og allerede en barnehageplass klar til høsten. Hvor blir av tiden? den flyr jo avsted.
mamarama og lille banan Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 gratulerer jeg går selv og venter på svar.
Trulte76 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Takk Trudde igrunn jeg fikk vite skatten før barnehagen hehe. Den jeg har gått å ventet på. Men var veldig spent på om han fikk plass på denne da siden den er den nærmeste og de andre er 15 min kjøring unna (men på vei til jobben, så ingen krise) Greit å få plass der han blir kjent med sine fremtidige klassekompiser Stod på kommunesiden at avgjørelsen blir tatt mnd skiftet mars/april, så ble overrasket over å få det så tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå