Gå til innhold

JIPPI FIKK BARNEHAGEPLASS


Anbefalte innlegg

Skrevet

regnet med han fikk plass i barnehagen en eller anna plassen i kommuna, men han fikk plass på 1.ønsket og den barnehagen er det gangavstand til :D Så glad nå.

 

Men litt trist å tenke på jeg snart er ferdig med permisjonen min også.

Han er 7mnd idag og allerede en barnehageplass klar til høsten.

 

Hvor blir av tiden? den flyr jo avsted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer :) jeg går selv og venter på svar.

Skrevet

Takk :)

Trudde igrunn jeg fikk vite skatten før barnehagen hehe. Den jeg har gått å ventet på.

Men var veldig spent på om han fikk plass på denne da siden den er den nærmeste og de andre er 15 min kjøring unna (men på vei til jobben, så ingen krise)

Greit å få plass der han blir kjent med sine fremtidige klassekompiser :D

Stod på kommunesiden at avgjørelsen blir tatt mnd skiftet mars/april, så ble overrasket over å få det så tidlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...