Lea Laus Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Er 35+2 nå i dag og har i følge helsekortet mitt ikke gått opp i vekt siden uke 28... Syns det er litt rart.. Har forsøkt å ringe både lege og jordmor, men de har jo så sære telefontider, så må vente til i morgen:( Kjenner liv, men ikke så mye syns jeg. Er førstegangs og har morkaken på fremsiden, så veldig usikker i forhold til hvor mye liv jeg bør kjenne. Redd den lille ikke får i seg næring! Hvor mye har dere gått opp i de siste ukene? Og er den noen standard for hvor mye som er vanlig?
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Det kan jo hende at du har gått ned i deg selv, og babyen har vokst som normalt. Babyen tar til seg den næringen den trenger så lenge morkake og navlestreng fungere som normal, og vil tro du ikke kjenner så mye liv pga at morkaka ligger der den ligger. Har symfysemålet gått opp mellom de siste kontrollene da?
Lea Laus Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 Ja symfysen ligger helt på streken. Så skulle jo tro alt var som det skal! Vet ikke jeg.. Siste registrerte vektoppgang var mellom uke 26 - 28 og da gikk jeg opp 3 kilo. Og det er jo litt mye igjen, så kanskje jeg bare er paranoid. hehe. Har nå ringt både jordmor og lege, men som sagt må jeg vente til i morgen, og man blir så forbaska usikker på ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå