Tonita Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg ER ikke gravid og kommer neppe til å få flere barn så det er bare for moro skyld at jeg spør. Har en onkel som heter det og synes det er fint:)
Blind Gudinne Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Tja... pappa heter det. Hadde en periode da jeg var liten hvor jeg ikke turde å si hva han het for jeg syns det var så stygt =D Nå syns jeg det er ett helt greit navn, men ingen favoritt.
Mom2Two Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg kan ikke fordra det, men det har sine årsaker;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå