mammatilleander ogPatrick Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 hei hei jenter, har klaget meg over få symptomer, i dag måtte jeg kaste inn håndkle etter 1 time på jobb,skulle aldri spist frokost, men men:) men egentlig jubler jeg over symptomer.. er jo så redd hele tiden... er det noen av dere andre som har fått symptomer som kvalme seint i første trimester??? lykke til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nyyyyt graviditeten selv om det til tider er tøft
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg er i uke 6 + 1. Kvalmen kom plutselig i går ettermiddag, og er der fortsatt... Hadde nettopp spist middag, og måtte løpe på do, for pølsebitene kom i retur som perler på ei snor! Uff! Håper det ikke varer så lenge:) Lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå