Gå til innhold

kvalmen som kom i uke 9?? noen andre??


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter, har klaget meg over få symptomer, i dag måtte jeg kaste inn håndkle etter 1 time på jobb,skulle aldri spist frokost, men men:) men egentlig jubler jeg over symptomer.. er jo så redd hele tiden... er det noen av dere andre som har fått symptomer som kvalme seint i første trimester???

 

 

lykke til jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nyyyyt graviditeten selv om det til tider er tøft

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 6 + 1.

 

Kvalmen kom plutselig i går ettermiddag, og er der fortsatt... Hadde nettopp spist middag, og måtte løpe på do, for pølsebitene kom i retur som perler på ei snor! Uff! Håper det ikke varer så lenge:)

 

Lykke til videre i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...