Mamma til lille Amalie:) Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Har vært på tidlig ul i dag..uke 6..da slo hjerte:) og alt så fint ut..er et mindre sjangse for å miste nå eller er det fortsatt like stor??? Tiden til uke 12 går saaaaaaaakte, jeg vil bare nyte og glede meg over at jeg endelig er gravid:)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Gratulerer Det heter at så snart man har sett hjertet banke er det sikrere i seg selv ja ! Så det er alltid bra, herlig å se sant ? Skal finnes en tabell der ute, men du ligger bra an så ikke tenke på det
mammatilleander ogPatrick Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 ååå=) gratulerer:) så godt å se et bankende hjerte nyyyt det:) vil bare si gratulerer en gang til;) skal krysse fingrene for at det går bra for deg videre=)
Mamma til lille Amalie:) Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Nå ble jeg enda mer glad:) takk for hyggelige og støttende ord...vi trenger det i disse dager..¨¨krysser fingrene for at alt er bra:)
Tutta:) Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 siden vi har sett hjertet slå så tidlig er sjansen for sa,kraftig redusert, til mindre enn 20% faktisk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå