prekæs Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 ...for persillerot. Faktisk to kroner mer pr kilo enn oksekjøttet til samme rett. Går det an?
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hehe.. du skal vel bare være glad du ikke trenger 1.kg safran opp der også. Det hadde vel blitt..tja.. hundre tusen ekstra;)
prekæs Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2009 ett lite anfall av prisbevissthet her. Men fersk suppe med sursøt saus smaker godt. Dvs. Det bør den gjøre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå