Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 er dt normalt at man altid skal betale 30% skatt av overgangsstønaden? jeg har litt trukket 30% av det som kom i etterbetaling:-( blir jo ikke så mye igjen av pengene om man må betale 30% fikk tilbake 34000 og ca 10000 må jeg betale i skatt huff.... og hvor lang tid tar dt før man får barnetrygd og småbarnstilleg???
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 om du har småbarnstillegg har du full os, og da skal du ikke betale 30 % skatt. jeg betaler 1700 i skatt i måneden men det er flere her inne som ikke betaler i det hele tatt. jeg antar at jeg får mine igjen småbarnstillegg skal komme automatisk når man har full os. barnetrygd må du søke på
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 jeg får full overgangstønad og småbarnstileg... men må jeg ned på nav og si ifra om dt el hvor skal jeg si ifra dt med 30% skatt???
Tia med 2 ♀ Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 de trekker deg etter skattekortet du har, jeg ble trekt 36 % første gang og 12 nå siden jeg har byttet skattekort.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #5 Skrevet 20. mars 2009 ok.. da får jeg skifte skate kort da... ble trokket 10000 av dt jeg fikk i etter betaling og 3000 av dt jeg fikk i overgangstønad i dag huff.. er ye syns jeg... når er dt jeg får tilbake disse pengene?
Singelmamma og banden Skrevet 20. mars 2009 #6 Skrevet 20. mars 2009 Du får dem ikke tilbake før neste år, på skatt tilgode. Det er du selv som er ansvarlig for at skattekortet er riktig. Hadde det derimot vært deres feil kunne du prøvd, men hadde likevel vært vanskelig. Jeg var borti at jeg fikk trukket 70% skatt i stedet for 30% en gang... Men da la de seg flate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå