Gjest Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hvordan syns du det var der ? Får man eget rom etter fødsel ? Har de pasienthotell ? Hvor er det best å føde ? A-hus eller Ullevåll ? Noen som kan dele sine erfaringer ?
jordbær mathilda Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har født alle min tre på a-hus,men det var gamle a-hus...er litt usikker,men tror de har fått pasienthotell der nå Jeg var nok ekstremt uheldig med alle mine jordmødere,kan ikke si at jeg var fornøyd med noen av dem:( Men andre jeg har snakket med har vært meget fornøyde,de har visst fått noen priser for fødeavdelingen sin! Ei annen venninne fødte på Ullevåll og var kjempe fornøyd,hun fikk da bo på pasienthotellet og syntes det var deilig..(andregangsfødene var hun) Jeg søkte med tredje om å få føde på Ullevåll men fikk avslag!
Blind Gudinne Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Fødte 1mann på Ullevål for 3,5 år siden. Var storførnøyd- lå på hotellet etterpå. Søkte Ullevål igjen da jeg skulle ha vesla i september- fikk ikke plass. Men havnet på Ahus. Og rakk ikke å vente til nye Ahus åpnet før jeg fødte. Men var ihvertfall veldig veldig fornøyd! Og hadde en alle tiders jordmor!!! tror ikke pasienthotellet har åpnet på ahus enda..... men skal ikke si det for sikkert!
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 uff.. så kjedelig å ikke være fornøyd med sin jordmor. det har jo ganske mye å si egentlig.. Sist fødte jeg på st.olav i Tr.heim for det er her vi bor nå . men vi flytter til sommeren til Kløfta. Så da blir vel A-hus nærmest. Blir vel til at jeg må føde der da.
jordbær mathilda Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Oi..jeg bor i nærheten av Kløfta!! Hvor på Kløfta skal dere flytte,send meg gjerne en pm hvis du ikke vil skrive det her!
lilly of the walley Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Har født på ahus, men gamle. Det er ingen pasienthotell der enda. Tror det åpner først i 2010.? tar kanskje feil ang når det åpner. Veldig fornøyd med personalet der, både på føden og barsel. de er bare til å spise opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå