Gå til innhold

Jeg fikk lånet! Nå ligger budet inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her om søndagen at jeg var så nervøs før møtet med banken onsdag, hadde funnet den perfekte leiligheten og ville sååå gjerne ha lån!

Jeg fikk altså lånet, det gikk helt fint. Jeg kunne få mer enn det jeg bad om også, hehe. Så jeg la inn et bud igår, og det står til kl 12 i dag, litt over en time igjen. ER SÅ UTROLIG NERVØS, huffameg, hvordan skal dette gå? Jeg må prøve å være behersket, være litt taktisk. Usj så spennende. Sitter megler og sier ingenting om evt motbydere før han ringer 30 min før fristen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennans!!!!!!!!!!!!!

Me blei ringt opp når motbudet kom, det var lenge før fristen me hadde satt gjekk ut. La inn nytt bud og da ga dei andre seg hehe fikk huset men det var mykje om og men gitt. Selger ville at me skulle legge på 20 000kr så var huset vårt......æhh......det er ingen andre som byr på huset så kvifor skulle me gå opp 20 000kr???? Sa til megler at det var den summen som gjaldt, take it or leave it!!

Selger tok ikkje telefonen den dagen som budet gjekk ut heller så me fikk ikkje noko svar før mange dagar seinare, budet gjekk ut på ein fredag og me fikk svaret på mandag................var litt furten på selger da ja

Skrevet

Så spennende!! Lykke til! =)

Hos oss ringte megler med en gang det kom motbud! nervepirrende den siste timen, da vi bød over hverandre med 5 minutters mellomrom, alle bud med samme tidsfrist =)

Skrevet

har ikke hørt noe om motbydere hittil, og leligheten har ligget ute en stund. Har ikke lyst til å gå opp så veldig nei, særlig når ingen andre byr. Men arvinger er ekle sånn, de TRENGER ikke pengene og kan være villige til å vente... Hmmm

Skrevet

Uff da, det hørtes spennende ut, ja! Hvor lang frist var det på de budene da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...