Gå til innhold

hva syns dere om dette navnet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kajan sitt på stolpan og skit.....;/

E jo føggel det!

Skrevet

Jeg synes det er fint :) Nabojenta og venninna til broren min heter det.. hun er 4.. kjempe søtt :)

Skrevet

Synes Maja er finere.. Men Kaja er ikke det værste nei

Skrevet

Datteren min heter Kaja og vi er veldig fornøyd med navnet. Ikke så mange som heter det, ingen i vår omgangskrets ihvertfall. Maja er også fint, veldig populært i Sverige så det kommer nok med stormskritt her også

Skrevet

Okey, ja nå er hun døpt Kaja, ville egentlig bare høre hva folk her inne syns om navnet. selv er jeg kjempefornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...