Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Kajan sitt på stolpan og skit.....;/ E jo føggel det!
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg synes det er fint Nabojenta og venninna til broren min heter det.. hun er 4.. kjempe søtt
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Synes Maja er finere.. Men Kaja er ikke det værste nei
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Datteren min heter Kaja og vi er veldig fornøyd med navnet. Ikke så mange som heter det, ingen i vår omgangskrets ihvertfall. Maja er også fint, veldig populært i Sverige så det kommer nok med stormskritt her også
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Okey, ja nå er hun døpt Kaja, ville egentlig bare høre hva folk her inne syns om navnet. selv er jeg kjempefornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå