Gå til innhold

Størrelsene hos H&M... (barn)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Skulle se på pysj til poden i går, men ble jammen ikke mye klok av det.. Han blir 2 år nå straks. 86 er for lite, bruker 92, men vokser jo masse for tida. HM sine størrelser er da 86/92 og 98/104... Hjelpes.. Hva velger man da, da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da velger man 98/104. Pysjer vakser og tromler man mye, så det gjør ikke noe om det er litt å gå på:)

 

De har slike størrelser fordi de da ikke trenger å produsere alle størrelsene, så de sparer penger på det.

Skrevet

Syns det er klønete når de har sånn inndeling.....Sist jeg skulle ha pysj ( Fra H&M) til poden som bruker 104- gikk jeg opp en str nettopp fordi han strekker seg så mye for tiden. Den er litt lang i beina.....

 

Jeg tror jeg kanskje hadde gått for den som er 98/104 og heller brettet opp i beina. Men så er det jo det at de pysjene hos H&M ikke koster all verdens heller da....

 

 

Skrevet

Nei, det er vanskelig med dobbelstørrelser synes jeg! Min gutt blir 4 år i november, men har lenge brukt str.104 og 98/104, så da jeg nå sist skulle kjøpe to pysjer til han, kjøpte jeg to i str. 110 (5 år), slik at de skulle holde lenge! Var litt for store ja, men det var sånne helpysjer så trengte bare å brette opp en kant på armene...

 

Tror jeg ville sett et annet sted dersom jeg var veldig i tvil. Et sted de har str. 98, for det bør vel du kjøpe..

 

Ellers ville jeg kjøpt 98/104, og bare brette opp litt.

Skrevet

Akkurat, da tenker jeg ikke helt fjernt iallefall :)

 

Overdelen så i grunnen ikke så stor ut, mens buksa så laaaang ut :-p

Skrevet

jeg ville valgt 98/104..

 

Jeg var på HM og skulle kjøpe klær til Emilie. Hun bruker 86. Og jeg spørte en som jobba der hva forskjellen på 86 på barneavd og jenteavd var?.. Hun sa det ikke var noen forskjell.. Jeg er veldig lei Hello Kitty klær så jeg gikk da og kjøpte en strømpebukse på jenteavd i str.86.. men når jeg kom hjem og prøvde den på lillemor var den aaaalt for stor... den passer kanskje til høsten igjen..

Skrevet

Siljemor; ja, jeg har sett litt.. Men Polarn, fx, har samme inndeling. Og ikke igjen i størrelsen. Hehehe, bomtur, altså. Så derfor jeg tenkte på HM, at jeg kunne prøve og se, siden de ikke kosta så mye :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...