Gå til innhold

Middagstips i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på butikken snart og aner ikke hva jeg skal ha i dag. Er gravid så ikke alt jeg har lyst på heller, kylling f.eks er æsj for tiden.

Hva skal dere ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ovnsbakt ørret med basilikum og lime, fullkornsspaghetti og tomatsalat.

Skrevet

Her blir det enkelt i dag, pannekaker og tomatsuppe..

Skrevet

Her er kjøleskapet ganske skrapa, og skal ikke på butikken før i mårra.. Så jeg har valget mellom pannekaker uten bacon, eller noe med kjøttdeig... *sukk*

Skrevet

her blir det reinskavgryte med grønnsaker og potetmos til

Skrevet

Her blir det fiskepudding i hvit saus med poteter og reker.

Skrevet

I dag blir det hjemmelagde kjøttboller i tomatsaus, pasta og salat :=)

Skrevet

Lasagne med hvitløksbaguetter og en god salat blir det her :-)

Skrevet

samme her + bacon (tomatsuppe med makaroni er kjempehit)

Skrevet

Skal lage Spaghetti Bolognese, ikke fra pose. Masse ferskrevet parmesan og litt salat til.

Skrevet

Fødte for 6 dager siden og hadde et svangerskap hvor jeg nesten ikke klarte spise noe. Tar igjen dette nå som kvalmen er borte, så i dg blir det taco.

Skrevet

Jeg leser ofte at det blir lasagne en hverdag. Jukser dere og bruker pose?

Når jeg lager lasagne er det ordentlig lørdagssnadder, tar i hvert fall 2,5 timer. Ikke mye arbeid, bare tid. Derfor har vi lasagne kun i helgene.

Skrevet

hvorfor bruker du så lang tid på det? Tar jo bare en liten halvtime å lage ostesaus og tomatsaus, og den tiden den står i ovnen?

Vi har lasagne som hverdagsmat. Fra bunnen

Skrevet

Vet ikke helt hva vi skal ha!! Sambo har lyst på noe med pommes frites..Vet ikke helt jeg!! Blir i steikovnen i allefall..Noen som har tips på hva vi kan ha med?? Noe annet enn bare pølser!!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Vi skal til min mormor og få kjøttkaker=)

Skrevet

Vi bruker også lasagne som hverdagsmat - ikke lang tid i det hele tatt - fra bunnen:) Knallgodt og føles i allefall mer næringsrikt enn posevarianten... Men for all del - Toro har mye godt:)

Skrevet

Vi skal ha laks stekt i ovnen og ostegratinert blomkål og brokkoligrateng. Ungene vil vel ha ris ved siden av, jeg tar salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...