ormeynglet Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Skal på butikken snart og aner ikke hva jeg skal ha i dag. Er gravid så ikke alt jeg har lyst på heller, kylling f.eks er æsj for tiden. Hva skal dere ha?
Gjest ->>- Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Ovnsbakt ørret med basilikum og lime, fullkornsspaghetti og tomatsalat.
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Her blir det enkelt i dag, pannekaker og tomatsuppe..
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Her er kjøleskapet ganske skrapa, og skal ikke på butikken før i mårra.. Så jeg har valget mellom pannekaker uten bacon, eller noe med kjøttdeig... *sukk*
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 her blir det reinskavgryte med grønnsaker og potetmos til
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Her blir det fiskepudding i hvit saus med poteter og reker.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 I dag blir det hjemmelagde kjøttboller i tomatsaus, pasta og salat :=)
Sassy. Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Lasagne med hvitløksbaguetter og en god salat blir det her :-)
Canari Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 samme her + bacon (tomatsuppe med makaroni er kjempehit)
Mia_73 Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Skal lage Spaghetti Bolognese, ikke fra pose. Masse ferskrevet parmesan og litt salat til.
Mayken Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Fødte for 6 dager siden og hadde et svangerskap hvor jeg nesten ikke klarte spise noe. Tar igjen dette nå som kvalmen er borte, så i dg blir det taco.
Mia_73 Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Jeg leser ofte at det blir lasagne en hverdag. Jukser dere og bruker pose? Når jeg lager lasagne er det ordentlig lørdagssnadder, tar i hvert fall 2,5 timer. Ikke mye arbeid, bare tid. Derfor har vi lasagne kun i helgene.
tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 hvorfor bruker du så lang tid på det? Tar jo bare en liten halvtime å lage ostesaus og tomatsaus, og den tiden den står i ovnen? Vi har lasagne som hverdagsmat. Fra bunnen
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 19. mars 2009 #14 Skrevet 19. mars 2009 Vet ikke helt hva vi skal ha!! Sambo har lyst på noe med pommes frites..Vet ikke helt jeg!! Blir i steikovnen i allefall..Noen som har tips på hva vi kan ha med?? Noe annet enn bare pølser!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 Vi skal til min mormor og få kjøttkaker=)
*søtesmå* Skrevet 19. mars 2009 #16 Skrevet 19. mars 2009 Vi bruker også lasagne som hverdagsmat - ikke lang tid i det hele tatt - fra bunnen:) Knallgodt og føles i allefall mer næringsrikt enn posevarianten... Men for all del - Toro har mye godt:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. mars 2009 #17 Skrevet 19. mars 2009 Vi skal ha laks stekt i ovnen og ostegratinert blomkål og brokkoligrateng. Ungene vil vel ha ris ved siden av, jeg tar salat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå