nissetrollet Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Kommer flere ganger for dagen og det er sånn at jeg kvepper til..au... Barnet ligger godt plantet nede i livmoren...og har gjort det en stund. Er dette helt normalt kanskje?
nissetrollet Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2009 Mente godt plantet nede i bekkenet....
Frk Vims Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 har sånne stikningenr innimellom jeg også. Er litt sånn at jeg må f.eks stoppe og bevege meg sammen med lite utbrudd "au". Håper det er vanelig... Jeg er 32+1
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 helt normalt høres det ut som!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har det akkurat på samme måte og har hatt det slik et par uker. Er i uke 33 nå. Skikkelige stikkende smerter som kjennes ut som om de kommer fra livmorhalsen og som blir verre når tassen beveger hodet sitt nedi der. Han har også hodet langt ned, nesten festet. Har hørt flere andre som har opplevd det samme når hodet begynner å presse på livmorhalsen. Nevnte det for jordmor, men hun hadde ingen spesiell kommentar til det. Så regner med det er helt normalt :-)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 har mye av d samme.. snekket m jordmor i går og hu sa d var modning så ikke noe farlig,men forferdelig vondt ;(
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 har hatt d sian uke 15 og er uke 31no.....men så e eg plaga me prematur rier men er du beskymret så kontakt jm
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Hei! Jeg har det på samme måte. Snakket med jordmor om det i går, og det var helt ufarlig og normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå