tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Kommer vel ann på hvor du bor. Her er det for tidlig. Vi pleier ikke å slutte, på ungene, før i mai engang.
Blind Gudinne Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 For min 3åring er det ihvertfall uaktuelt! Her iOslo er det fortsatt snø- selv om den er på vei bort ( HURRA!). Han er klissvåt når han kommer fra barnehagen selv med dress og gummibukse. Strakk meg til at han fikk gå med joggesko til barnehagen idag, men strømpebuksa blir på en stund til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå