tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Ser at det er heftig diskusjon om barnevogner her. Jeg har brukt min vogn til alle tre barna, og den er like fin ennå selv om den er godt brukt. Ser liksom ikke helt greia med å bytte den ut heller? Men kan hende jeg er den eneste...?
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Vi skal iallefall ha vogn nr 1 til unge nr 2 nå, så er da på vei
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Synes det er litt stas, jeg da. Å kjøpe ny vogn til nye babyen. Og så solgta jeg vogna etter at første var blitt stor. Men jeg har også byttet ut vogner flere ganger. Har litt dilla på vogner, da..
Neijasså... Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Jeg skal bruke samme vogna til barn nummer 3. )
tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Hehe.. Har ei venninne som også bytter vogner i ett sett. Og hun kan ikke skjønne at jeg gidder å ha den kjedelige vogna fra steinalderen (7 år...).
Gjest Gul stjerne Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Nope. Jeg kjøpte ei kjempefin brukt vogn på loppemarked til min lille. Helt ren og pen og svært pent brukt. De skulle ha 500 kr for den, men jeg prutet den ned til 400. Kan tenke meg den var to-tre år da jeg kjøpte den. Er veldig fornøyd.
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Ps, jeg har jo andre vogner, men det er type triller. Duovogna som nr 1 fikk er den som poden fremdeles har som hovedvogn, ja. Gidder ikke bruke 6-7000 bare for stas :-p
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Men da får du bare selge den gamle vogna, da vet du. Finn er fint til slikt.
tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har også andre vogner, men "hovedvogna" har jeg beholdt til alle sammen. Synes det er litt koselig at de har hatt den samme.
Gjest amandine Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Vi hadde solgt vogna etter de to første(for vi skulle jo ikke ha flere barn...) men vi var så fornøyde med den at når nr 3 meldte sin ankomst fant jeg en lik en på finn... Nå har jeg akkurat kjøpt en ny brukt easy walker classic, det var det vi hadde tenkt å ha som sportsvogn til nr 1 i 2002, men da ble vi nødt til å ha tvillingvogn, for broren kom bare 16 mnd etter:). Denne gangen, derimot! Nå får jeg sikkert pepper her, men jeg må innrømme at for meg blir det helt fjortis med alt utstyrsopplegget...
Sånn kan det gå Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Kjøpte brukt vogn til eldstemann og brukte den til de 4 første før den ga opp etter mye hard bruk. Så til nr. 5 kjøpte vi igjen brukt vogn som vi brukte til de 4 yngste.
AO3 Skrevet 19. mars 2009 #12 Skrevet 19. mars 2009 Tja, dette er førstemann, men jeg ser ikke bort fra at vi kommer til å bruke samme vogn til nestemann, også, jeg er veldig fornøyd med den. Det kommer også litt an på om vi flytter, og hvordan den vogna evt passer da - bor vi midt i byen vil jeg kanskje kjøpe noe mindre og lettere. Vogn har blitt veldig moteobjekt nå - men jeg har ikke en fancyvogn uansett (Brio kombi), så det gir jeg faktisk litt blaffen i. Jeg synes det er fint at du bruker samme vogn flere ganger, jeg - det er mye penger spart, og bra for miljøet. Men til deg som sa at man kunne bare selge vogna: Man får ikke stort for en sju år gammel vogn, så det blir et magert tilskudd til en ny vogn! *hehe*
Sassy. Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Babyvogna til minste er bortimot 17 år gammel, slå den ;-) Gammel engelsk Silvercross vogn, nydelig, og absolutt noe jeg skal beholde. Denne vogna kjøpte svigerinna mi brukt da hun ventet første for 15 år siden, og har brukt den til de 3 barna sine. Da vi skulle ha minste ble vi enige om at vi skulle låne den. Skal nå vaske, pusse og gnikke den og pakke den inn og plassere den på loftet til evt barnebarn i fremtiden til meg eller svigerinna mi:-)
tommeliten og lillemy Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. mars 2009 Nei, tror nok ikke det er mange kronene å få igjen når vi er ferdig med å bruke den! Men har lyst til å lage ola-bil av understellet til guttungen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå