Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg også kommen inn hit...mista lillgutt i ma i november i uke 16..så nå prøver vi på nyttt .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen og lykke til med prøving. Hadde selv en ma i fjor høst, men da i uke 9. Lykke til, håper du får et kort opphold her på bli gravid:)

Skrevet

Velkommen hit! Så trist å høre at du mistet:( Håper du blir raskt gravid igjen og at spira blir der i 9 mnd. Masse lykke til!

Skrevet

Uff - så leit at du mistet, men så bra at dere vil prøve igjen!!!

Jeg mistet selv i MA i uke 12 - det er bare 14 dager siden - men jeg er sååå klar for å prøve igjen =)

Har en jente på 3 år fra før - vi prøver på nr 2. Har prøvd siden i fjor sommer/tidlig høst. Håper at spirene våre sitter ordentlig godt neste gang!!!

Ønsker deg lykke, lykke til =)

Klem fra

Skrevet

Velkommen hit=) Trist å høre at du har mistet, men neste gang går det nok bra skal du se! Masse lykke til, og håper du slipper å bli her lenge:D

Skrevet

Hei ijænn å takk før d alle sammen:)

har ei lita jente på 4 år så nå er det virkeli på tide med søsken..har bare prøvd i 3 mnd..hehe håper å jeg slipper være her lenge..lykke til dere andre å:)

Skrevet

Lykke til med ny prøving :-)

Prøvd siden mai/juni 08. Blighted ovum oppdaget uke 8+5 for 14 dager siden, utskrapning for 9 dager siden.. Er i gang med prøving igjen!

:-)

Skrevet

Hei og velkommen hit =) kjempe trist å høre men håper den kommer en ny spire fort som blir der i 9 mnd=)) kjempe hadde lykke til=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...