Mor di! Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har termin 1. juli, og skal arrangere utdrikningslaget til en venninne før dette. Tenkte 30. mai i utgangspunktet. Løse planer foreløpig, men har tenkt noe i denne duren: -Alle stiller opp til champagnefrokost hjemme hos henne. Der får hun en t-skjorte med bilde av seg selv, og alle har matchende t-skjorter. I tillegg får hun et slør, og den kommende ektemannen får i oppgave å sminke og style henne på håret. -Deretter reiser vi to til en plass der hun får massasje. Imens har de andre bilrebus der de får forskjellige oppgaver, bl.a. lage litt underholdning til kvelden i form av sang/dikt til bruden (dette punktet er litt uvisst enda, kan være bruden og blir med på bilrebus, må tenke litt mer på dette). -Vi møter de andre i en aktivitetsleir der det er duket for forskjellige konkurranser/oppgaver/leker, samt lunsj. -Hun elsker mamma mia-filmen, og vi reiser i et lydstudio der hun får synge inn sangen, mens vi andre korer. -Er det tid får hun en til utfordring etter innspillingen. -Til slutt ender vi opp på hytta ved stranden, der vi har mat, sporlek, quiz + jeg viser en film der jeg intervjuer samboeren hennes. Jeg stiller han et spørsmål, og trykker på pause før han svarer. Så skal hun gjette hva han svarer for noe. -Ellers blir det drikking, sosialt samvær + alle skriver inn en hilsen i album til henne. Før bryllupet limer jeg inn bilder fra utdrikningslaget ellers i albumet. Hva syns dere?
Gurine og gulla Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hørse ut som om det kan bli en fantastisk dag:) veldig koseli:)
AdrenaLine Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Lykke til! Jeg synes det høres kjempebra ut. Holder på å arrangere utdrikningslag rundt de samme tider selv og kom opp med et BRA forslag som jeg sendte til de andre jentene samt at jeg ba dem komme med egne forslag. BIG mistake. Nå tror de visst at alle deltagerne skal bestemme like mye som meg så det har blitt et lite h*****e. Neste gang jeg skal planlegge et utdrikningslag skal jeg bare sende ut et ferdig opplegg og så får folk være med eller ei...
Line ♥ Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Dette høres supert ut Hyggelig at det blir morsomt og masse kos:)
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Synes det høres kjempe kjekt ut så tror dere alle vil få en kjekk og fin dag! Da jeg arrangerte utdrikkingslag for beste venninna mi var vi også i studio og spilte inn sang. Det var utrolig kjekt, og sangen ble spilt flere ganger i løpet av bryllupsfesten også. =) Jeg fikk også ordnet med album, men jeg gav alle deltakerne beskjed om at de skulle lage et par album sider på forhånd (de fikk vite side-størrelsen) og så limte vi alle sidene inn i et scrap-album. På den måten fikk alle god tid til å skrive sin hilsen og også mulighet til å lime inn litt egne bilder o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå