Frk Vims Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har 15. mai, så sjansene for å være på sykehuset den 17. anser jeg som store! Tenker at alt må være i orden i god tid før i år, må virkelig ha en god plan for barnevakt hvis det "plutselig" blir fødsel den dagen. Hehe, det jeg nesten lurer mest på er hva i all verden skal jeg ha på meg? Med barn inni mage eller med akkurat-født mage... Hva tenker dere andre om 17.mai i år? Er vel ok å delta litt med en ganske så nyfødt i vogna eller?? Hva er deres plan?
Baby<3 Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 jeg har termin 12 mai, og har en datter på 2 fra før... jeg håper selvfølgelig at babyen kommer før og at jeg har kommet meg hjem til 17 mai, hvis det er sånn så tar vi oss en liten tur til byn, også skal vi være hjemme å grille å få besøk hit... blir nok ikke så mye en orker... hvis jeg er gravid ...så er jeg jo over 1 uke over og da kan jeg tenke meg at jeg er rimelig sliten, men blir vel de samme planene forde tenker jeg, jeg syns det er så vanskelig å planlegge når man ikke vet, er jeg gravid da, har vi en nyfødt, har jeg veer osv osv... hehe... jeg fødte 10 dager før med første så håper det blir sånn denne gangen også men det er jo så mye annet i mai også, konfirmasjoner, jeg har bursdag osv... aaaaner ikke hva jeg skal ha på meg i konfirmasjon 9 mai, vanskelig! hehe...
nissetrollet Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har termin 17 mai....hi..... Men har vel tenkt at det ikke skjer noe før etter den datoen. Har en fra før av. Tenkte at pappaen og henne kunne dra til byen. Så kunne jeg være hjemme og lage deilig lunch og vente på de og eventuelle gjester.Og så følge med på tv hva som skjer rundt omkring..Og heller være med på skolen om ettermiddagen. Tror det høres ut som en fin ting hvis jeg skulle ha en baby på en uke eller noe sånt og.. Blir litt styr å reise til byen med tusenvis av mennesker og styre rundt med vogn osv...og en liten du ikke har kontroll på når vil ha mat osv.... Blir nok ikke bunad...med en fin bluse/tunica og bukse eller skjørt....alt er vel godtatt når en er supergravid??? eller akkurat født
Frk Vims Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2009 Jo - det meste går vel i våres situasjoner bår det kommer til klær! Er jo spennende dette! Blir uansett 17.mai - om vi har rier, mage eller baby! (Jeg for min del hååååper på baby, men tror på rier... Har født over termin med de andre...)
♥REBECCA♥ Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 jeg har termin 20 mai, og begge barna har kommet på en 16.. men alle har også spådd at jeg vill føde på 17 mai,men håper inderlig ikke det..
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har termin 13. mai - og jeg tror vi bare hopper over Grunnlovsdagen i år. Snuppa vi har fra før er da bare 17 mnd og forstår uansett ikke hva hun evt går glipp av ved bare å være hjemme! Kanskje noen gjester hadde vært hyggelig, men det er jo som det sies over her, avhengig av om man er gravid, har veer eller har født! Jeg gikk 14 dager over termin sist og ble indusert, så jeg er nok gravid jeg da, men...
Snuppa & llillebror Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Har termin 23...men legen tror jeg vil føde før tida pga diverse rundt helsa mi. Men jeg håper at jeg ikke har født innen den 17 jeg da. Har lyst å gå å se på toget og en tur på tivoli med snuppa på 2, og jeg drar ikke til byen å ser på toget eller på tivoli med all den støyen på 17. mai med en nyfødt baby. Da håper jeg pappan tilbyr seg å ha babysen hjemme i så fall, tji-hi... Er jo ikke lenge jeg kan stikke fra da men. Krysser fingre for at vi alle slipper unna sykehuset på 17. mai... NEI TIL 17.MAI-FØDSEL :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå