Gå til innhold

Alle dere smårips blant taper-tattoo-damene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere vennligst innse at før dere har bikka tredve har dere ikke konsesjon for bruk av ordet "aldri!? Selvsagt lyser det lang vei at de fleste av dere kommer til å være like lysende blodharry når dere er ferdig med puberteten som det dere er nå, jeg tror hverken på julenissen eller andre gamle menn, men det er en ørliten mulighet for at dere kan komme til å spise i dere mer "aldri" enn dere noensinne holdt for mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir du litte granne provosert sug lut? syns jeg lukter litt småsinna oppgitthet her ;-)

Skrevet

Jeg blir littegranne oppgitt over at folket er så folkelig som det er, antakelig. Ja til revolusjon, skyt folket.

Skrevet

Slutt opp a rø. Er så flott atte. En skulder med mitt navn tatovert i kinesiske tegn er akkurat hva jeg ønsket på mamma da jeg sto brud for første gang...og hun ventet øverst i kirken i utringet kjole. Og ho har flere unger, med doble navn som både skuldre og ryggtavle fikk plass til så vidt:O

Skrevet

Jeg skal tatovere "Sug Lut" på rumpen! Med kinesisk hjerte rundt!!

Skrevet

DET er derimot en helt fantastisk ide, med ett ord på hver skinkebolle, eller? Endelig en farsott jeg kan like.

Skrevet

Gjerne en på hver skinke, ja.

Må ta det under den jeg har, da. Har M på venstre og R på høyre.

Forventer også at min barn gjør det samme...

Skrevet

Jeg vil ikke engang spørre hva M og R har å gjøre på ei rompe, men håper for guds skyld at det ikke er forbokstavene til ungen din.

Skrevet

Mine kjære, naive små:

Jeg tror kanskje det brått står noe mo...,unnskyld MER, enn M og R når puletrynet bøyer seg pent i flekke ræv-vinkelen.

Lovely!

Skrevet

Nå kjente jeg meg mer enn tillatelig og vårlig naiv. Og bildene, bildene!

Skrevet

Jeg også. Skylder på feber. Og nå har jeg noe å skylde på for kvalmen. Kudos for bilder i fokus!!!

Skrevet

Du er søt, men deilig ukjent når du er naiv, pus.

Når får jeg gleden av å skvisetrøkkes ømt inn i barmen din igjen, forresten? Du veit jeg digger det der, du har så jævla bra mugger.

Og harru fløtta ennå? (Du kan godt sende PM, hvis jeg har kasseplass.)

Skrevet

Barmen er alltid åpen for skvis, knøttet, og med samme adresse også. Og sånn blir det visst lenge ennå.

Dessuten har du fått ordentlig mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...