Tøysetipp Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Det skal være foreldremøte i bhg i dag om barnevern, når kontakte de etc. Jeg ser på det som et tilbud til de som trenger hjelp/støtte/veiledning. Vi hadde om alt dette i fjoråret på skolen, så for meg er det ingenting nytt. Men, atte det var? Joda, vil jo liksom ikke blåse oppi arrangementer/tilstelninger i regi av barnehagen, men jeg ser jo ikke helt nødvendigheten. I kveld i hvert fall.
mayaya Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Kan jo hende de har en generell foreldremøtedel før eller etter også? Jeg ville spurt når jeg henta i dag, og så bare hyggelig si det du skrev her, at dere har vært gjennom det før
De tre gull Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Ja det gjør vi.. I bh , på skolen, på håndballen, på fotballen og på tae kwon doen. Alltid.
jordbær mathilda Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Så sant jeg kan,går jeg på alle foreldremøter!
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 ja en av oss går alltid. og har vi annldning går vi begge to!!
Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Når jeg/vi har anlending så drar jeg, men hvis feks han er borte så setter jeg ikke jord og himmel i bevegelse pga et vanlig foreldremøte nei...
Katsi Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Ja, det gjør vi. Synes det er viktig å signalisere til barnehage/skole at man engasjerer seg...
3 nydelige jenter <3 Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Ja, vi går alltid!!! Irriterer meg grønn over de foreldrene som ALDRI stiller opp!! Jeg er alltid alene på foreldrekaffe, foreldremøter, påskefrokost, leverer i motsetning til andre lapper i tide osv osv.. Det skulle bare mangle spør du meg!! Vi skulle egentlig ha foreldremøte igår der de har leid inn to eksperter på språkutvikling og sosial utvikling. Mine jenter er veldig flinke til å snakke, men det er jo så mye mer enn det det dreier seg om!! Møtet ble avlyst fordi kun 5 av 98 foreldre meldte seg på!!!! Personalet er også kjempe skuffet og blir litt satt ut når foreldrene svarer så arrogant, "mine barn er flinke til å snakke så har ikke behovet" Barnehagen hadde aldri lagt opp til at det kun skulle gjelde NOEN foreldre. De velger jo temaer og forelesere som vi alle kan ha nytte av!! Men ditt tilfelle er litt annerledes siden du har hatt det på skolen, men allikevel kan det jo bli satt i gang debatter og diskusjoner som kan være greie å få med seg...... Engasjerer meg dette
dete Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Ja, en av oss går alltid!! Viktig å stille opp om det barnehagen, skolen, korpset etc gjør. De som jobber der gjør faktisk en stor innsats for å få dette igang. Hvis vi klarer det, drar vi helst begge.
FanteGuri Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Jeg/ min mann eller vi, kommer til å dra på foreldremøter, så langt det er mulig.
Sånn kan det gå Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Så sant vi overhode har mulighet så går vi, og helst begge to. Det er ikke mange foreldremøtene vi har gått glipp av i løpet av snart 12 år med skoleunger nei.
Tøysetipp Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har fått med meg alle unntagen ett. Da sa ped.leder at det var liten vits å komme. Hun visste jeg satt med eksamen og at barns medvirkning stod på dagsorden. Dvs. bibelordet gjennom snart tre år på skolen. To timer med dèt, ville nok ikke være mye nytt. MEN, jeg synes det er viktig å vise at vi er engasjerte og bryr oss. For det gjør vi. Jeg ville lufte det med dere. Synes det er flott med engasjerte foreldre. Jeg får nå se hva jeg gjør i kveld. OGSÅ fordi jeg har lungebetennelse og hoster 50 % av tiden. Men, det hindrer meg nok sikkert ikke til å dra til syvende og sist.
meg & to små vampyrer Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Slike ting drar vi på om vi kan. Om vi er syke, ikke har tid osv så er det ikke alltid det skjer. Vi prøver å få med oss en del av det bhg arrangerer, men syns det er litt håpløst til tider. F.eks. når de legger alle arrangement til midt i jobbetid og når vi har undervisning på studiene. Jeg kan ikke forstå at alle de andre foreldrene rekker å være med på ting som skjer midt på dagen jeg. Foreldremøter prioriterer vi fremfor foreldrekaffe og slikt forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå