Gå til innhold

Hjelp..vil dette klaffe???

Turboprinsesse blir storesøste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt på El-test idag, men mannen reiser på jobb idag.. Hadde sex igår og han prøver å komme hjem fra jobb ikveld.. Vil dette klaffe tro??? Noen som har noen erfaringer/idé om det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test med el test i mårra og, for noen har positive tester i et par dager, før de blir negative, og det e da eggløsninga kommer snart, når testen blir negativ. Dessuten så leve jo sædcellene ganske lenge i kroppen når forholdene e lagt til rette!! 3-5 døgn e vel sånn gjennomsnittlig tror eg..ca... Så alt håp e ikkje ute!! :D

Skrevet

Ja, får håpe det går.. Kjipt når mannen jobber borte akkurat når el er.. Han er borte hele helga, så han prøver å komme seg unna ikveld, og så møtes vi imårra for å ta en siste prøving..he..he... Føler dette høres litt sykt ut, men hva gjør man ikke for at spiren sitter.. Sleit lenge med førstemann, så tar nok litt tid det her å.. Har hørt at når man har El så må man ha sex mellom 24-48 timer etterpå.. Men tester imårra å.. Har så lyst på en liten baby til, og prinsessa vår trenger virkelig søsken snart...

Skrevet

Har sjøl en mann som jobbe mye vekke, så neste helg får bara EL komma asså!!!! Ellers tar eg meg ein liten tur over fjellet og besøke han på jobb!! :P Så det e ikkje bare du/dåkker som går te drastiske tiltak :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...