rosa76 Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har så lyst på en, men dem er kun å få tak på i nettbutikker (ikke i butikkene her jeg bor) og det er litt skummelt å handle uten å ha sett varen først. Prisklasse 2-3000, ikke dyrere enn det. Kan få maskiner Temptech f.eks for 2500 som ser helt OK ut. Noen som kjenner til dette merket? Tenk så herlig med isbiter til enhver tid! Uten å møtte pese med å lage de i frysern! (ja ja, litt lat er jeg og da:-))
Gurine og gulla Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Vi har en sånn isbit maskin.. blir ikke så ofte brukt. og så synes jeg at den tar alt for stor plass på benken, synes i grunn det er like snertent å bruke det isbit brettet jeg.. da slipper jeg å vente 15 min på at de 12 første isbitene skal bli klare:) fuller altid på brettet/ene så har alltid isbiter i frysen likevel... Var vist ikke til noen hjelp her nei. men tror nok at du kan kjøpe de trygt på nettet:)
blebla Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 åh mamma og pappa har sånn maskin og den blir myyyyye brukt, Jeg elsker den, pappa pleier å sette den på å fylle små fryseposer med ferdig isbiter som han legger i frysen, itilleg til at den settes på ti minutter før de får besøk å sånn, de har ofte og mange på besøk, Men det er ikke snakk om at brusen skal bli varm for noen der i gården. hehe.. Men det er jo ingenting som er så digg med et stooort glass med masse isbiter og iskald brus. jeg har litt liten plass til å ha en sjøl, men hadde jeg hatt plass, hadde jeg elsket å hatt en. For jeg må fylle på de der tungvinte posene hele tiden, og veldig ofte er de tomme når jeg virkelig skulle hatt noen, Men tror du ikke det er greit da? å kjøpe på nettet?
Tidemann Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Venter du jente eller..??? søsteren min kjøpte det når hun skulle ha nr to for under svangerskapet med nr en skrapte hun av isen på innsiden av fryseboksen for hun var helt vill etter den isen,så når hun fikk samme behov med nr to kjøpte hun en og med jente nr tre hadde hun også stor glede av det:)))) hehe,men å er den pakket bort,lengst innerst og bakerst og borterst på kottet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå